Mikroferie

I helgen tok jeg meg en tur til mine besteforeldre. Det er godt å komme seg litt bort, men samtidig slitsomt. Mange folk og høyt volum tar på fatiguen, for ikke å nevne flere timer i bil. Det høres kanskje rart ut men jeg foretrekker faktisk flere timer i strekk i stedet for mange stopp. Stoppene, eller pausene som friskuser kaller det fungerer ikke slik på meg, turen føles bare lengre og jeg ender opp enda mer sliten når man kommer fram. Noen få dager borte holdt i massevis. Får dårlig samvittighet når fatiguen kicker inn, ønsker å delta, men ender opp med å virke kald og stille. Forsøkte så godt det lot seg gjøre, men måtte ta meg noen ekstra timer på morgenkvisten for å varme opp. Fatiguen setter seg i hele kroppen, influensafølelse er ikke den beste måten å starte dagene. Men det gikk, å jeg angrer ikke på at jeg dro

Noen bilder fra turen

Hundene storkoset seg

Du vet du er i Øksfjord når…

Skipshund

Hva kan jeg si, vi har det bra nydelig her i nord med sol sent på kvelden. Ble mest bilder av den og hundene og solen. Det er vell egentlig ikke så rart at man tar bilder av det som gjør deg lykkelig og fyller energilagrene litt

Nyt de små tingene!
Ønsker alle en fortsatt fin sommer

En sommerglad hilsen 

Mia

#feriemedfatigue #miniferie #finnmark #hundergøy #kveldssol #nordnorge #syktlangtnord #familietid #midnattsol

10 kommentarer

Siste innlegg