Min regnbueforvandling

For en stund siden fikk jeg en liten pakke i posten fra flotteste Ida Øverland, en rainbow highlighter. Ventet allerede på noen pakker fra ebay som fint kunne la seg kombinere, dette skulle bli fargerikt!


idaoverland.blogg.no

Takket være Ida fikk jeg en grunn til å trosse fatigue-tunge dager og skinne litt. Det ble en regnbueforvandling ut fra de trøtte slummeklærne! 

Men det handler om så mye mer, det handler om å pushe sine egne grenser. Våge å leke litt, vise seg selv for den man er. Det handler om å bli glad i seg selv og kroppen sin, bygge et nytt selvbilde. Har nevnt det tidligere, når jeg fikk kreft gikk en tanke igjennom hodet mitt…. dør jeg nå, eller når jeg er 90 år så skal det finnes et oppdatert bilde! Før det var bikkja primært profilbildet på facebook

Klarer du å se highlighteren?


Var litt vanskelig å få bilder der rainbow highlighteren kom godt fram, den vistes bedre i virkeligheten. Bildene er større i originalversjonen enn hva de blir her på bloggen, så noe forsvinner litt bare der. Av alle bildene jeg tok er det første bildet her det highlighteren kom best fram på, du kan såvidt ane noen regnbuefarger på kinnbenet. Kanskje prøver jeg igjen en annen gang for å se om man får det bedre til.

Men gøy var det uansett!


Hadde egentlig kjøpt den rosa parykken for å ta noen rosa sløyfe bilder, greit å ha liggende klart. Har også kjøpt en som skal brukes til Movember, men muligens er det litt for mye grønt i den. 

Ble litt rufsete på håret

Tusen takk for rainbow highlighteren Ida, it made my day! Noen ganger må man unne seg å skinne. Les hvordan det gikk da, Ida testet: Rainbow highlighter

Hva synes du ble best, med rosa eller brunt/blått/grønt?

PS: Siden dette ikke er typisk hverdagsbilder tillot jeg meg å redigere de litt, blant annet fjernet jeg hullet etter leppe piercingen

En fargerik hilsen

Mia
 


#regnbue #highlighter #sminke #mote #fargerikt #parykk #rimeligeinnkjøp #selvbilde

18 kommentarer

Siste innlegg