Uken alene har sneglet seg avgårde

I ei uke har jeg vært hjemme alene, så utrolig kjedelig! Det er litt rart å tenke på kontrastene, som ungdom fantes det ikke noe bedre enn å være hjemme alene. Da kunne man styre som man ville uten at mamma eller pappa la seg opp i det. Som voksen har uken alene sneglet seg avgårde…
 

Snail and time
Licensed from: Sportactive / yayimages.com

Kjedelig når man ikke har noen å plage!

Det er så kjedelig å spise alene, se serier eller film alene, spille alene… alt er kjedelig alene når man er vant til å ha noen å plage. Når jeg sier plage så er det ment på en god måte, vi erter og terger hverandre ofte, noen kaller det kanskje flørting. Men flørter man når man har vært sammen i 9 år? 

Når gubben var borte fikk jeg utnyttet anledningen til å se grøssere på netflix, han er ikke så glad i slikt. Bikkja forsøkte å få meg med på litt lek, men han forstod nok fort at mor var alt for sliten. Da gjorde han noe som han ikke bruker, han tok beinet med seg å hoppet opp i sofa. Så koselig med selskap når man lå i daffeposisjon med grøsser på skjermen.

Det har vært svinkaldt denne uka, jeg har visst mistet viking-genet. Lagde en ny sommermote: Lester, genser, lue, hanser, dunjakke, skjerf, vintersko og overtrekksbukse.

Fatigue sliten, kald og rufsete på håret

Både jeg og bikkja gleder oss til gubben kommer ramlende inn døren!  

Den samme gleden man følte i ungdommen når man endelig fikk huset for seg selv, har jeg nå når min kjære snart kommer hjem. Gleder meg til å kunne gi han en god klem når han kommer inn døra, men regner med at bikkja bøller meg bort. Matfar klarer ikke stå imot den lille propellhalen, forstår jeg godt.

Har vært så sliten for tiden, så det får holde med denne lille oppdateringen. Ser fram til en rolig helg sammen med min kjære <3

Synes du det er kjedelig hjemme alene?

Mvh

Mia

#alenehjemme #hverdag #fatigue #savn #kjæreste #kjære #bestevenn

2 kommentarer
    1. Det blir kos når han kommer hjem vet du 🙂 Jeg kjenner igjen det med plaging jeg 🙂 Vi har jo vært sammen i 18 år, men den småplagingen er bare som flørting, lek. Men vi kan krangle også altså, men det savner jeg aldri 😉 Kos deg i dag da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg