Hemmelige Påskehare fra Reddit Snacks Exchange

I begynnelsen av mars meldte jeg meg på Reddit gift exchange, nærmere bestemt snacks exhange. Det fungerer ganske enkelt, du skal sende gave til en helt tifeldig person, og en annen sender til deg. Om du kjenner til secret Santa, så vet du hvordan det fungerer.

Omsider mottok jeg pakken i posten fra min hemmelige påskehare. Ja, for nissen har vell ferie nå? Herlighet hvor mye snadder! Her i huset trenger vi ikke å handle til påske! I følge pakkelappen så er det en kjernekar i USA som har sendt alt snopet.

Klarte ikke å holde all herligheten i armene! Tenk hvor artig det skal bli å smaskprøve alt dette? Glede!

 

Åh, shit… jeg kommer til å få vondt i magen….

Kjenner ikke mennesket som sendte alt snopet, men en gigantisk tusen takk kjære hemmelige påskehare!

Hot Tamales er en av mine favoritter, men de er dyr her i byen. Fikk en stor pose hos min gode påskehare. MmmMmm…her skal det spilles og smaksprøves i hele påsken.

Hvem sendte jeg til?

Kan nok ikke avsløre det ekte navnet, det ville vært slemt. Kan si såpass at det sitter en kar i USA, nærmere bestemt Ohio å knasker tørrfisk. Etter å ha mottatt snopet fra min påskehare føler man seg litt vell kjip… vi forsøkte å holde oss innenfor pengegrensen som Reddit hadde satt, å oversteg den med glans faktisk. Muligens litt dyrere her i Norge enn USA?

Han ønsket seg snacks som ikke var vanlig i USA, og hadde surt snop som nummer en på listen. Vi forsøkte å finne noen typisk norske greier. Jeg skrev han et lite brev med beskrivelse av snopet, gjerne en historie til. Eksempelvis er jo Kvikklunsj nummer en tursjokolade. Ble overlykkelig når jeg så han endelig hadde mottatt pakken, måtte le litt av responsen hans. Herlig!


Var jo første gangen jeg deltok på Reddit gift exchange, neste gang våger man å slenge mer i pakken. Det var langt fra rimelig å sende, men utrolig gøy. Anbefales på det sterkeste å delta i en kategori som passer deg. 

Klikk deg inn på Reddit gifts for å finne ut mer!

Har du vært med på en Reddit gift exchange, eller kunne du tenke deg å delta?

Mvh

Mia

#redditgift #redditgiftexchange #snacksexchange #snop #påskehare #overaskelse #deltagelse #internett #reddit #påskesnop #hverdag #glede #overaskelse #pakkeiposten #godteri

11 kommentarer

Siste innlegg