Rosa sløyfe stæsj, og NRK Sápmi

Jeg hadde gitt min samboer og mamma en pose hver med rosa sløyfe stæsj. Tanken er å nå ut til så mange som mulig på forskjellige arenaer. Min samboer kom hjem i går å fortalte at han faktisk var utsolgt for enkelte av tingene i posen. Hva er bedre enn det? Hurra!


Et lite utvalg av stæsjet jeg har liggende.

Innså at jeg muligens hadde feilberegnet antallet på enkelte artikler, jeg og mamma skal jo ha stand også. Idag tok jeg derfor turen til Kreftforeningen for å skrive ut enda mer rosa sløyfe stæsj. Når jeg holdt på sende min mamma melding om at også hun trengte mer. Glede, det er så bra at folk ønsker å støtte! Fikk skrevet ut litt av det hun trengte mer av. Nå bør jeg ha nok til både posene og stand. Om man skulle gå tom, så får jeg ta turen innom Kreftforeningen på nytt.

Til informasjon så skal jeg og mamma stå på Amfi Pyramiden (Tromsø) å selge Rosa sløyfe 6. oktober. 

Er jo alltid så koselige folk på Kreftforeningen, brukte litt tid på å skravle når jeg først var innom. Tok like greit å hjalp til med å blåse opp ballonger til dekorasjonen i vinduet. Nå er herved Kreftforeningen pent pyntet til Rosa sløyfe!

Når jeg var der ble jeg invitert til å delta på radio, NRK Sápmi. Ja, hvorfor ikke. Det er viktig med fokus på brystkreft. Det er viktig å bevisstgjøre, lære hvordan man skal utføre en selvundersøkelse, og ikke minst fjerne tabu rundt sykdommen. Tenker alltid det er noe jeg kunne ha sagt mer, eller annerledes. Men slik er det vell gjerne når det er snakk om radio. Håper ihvertfall budskapet kom tydelig fram. Så godt å se at NRK Sápmi setter fokus på Rosa sløyfe og brystkreft.

Du kan høre innslaget fra NRK Sápmi her, trykk play så starter den etter hvert. (Nr. 9 så får du høre hele innslaget om Rosa sløyfe, nr. 10 er meg)

Mvh

Mia

PS: Minner om innsamlingen min, Pink is the new black!

#nrkradio #samiradio #radiosapmi #rosasløyfe #rosasloyfe #brystkreft #kreftrelatert #fokus #helse #pinkribbon #tilbaketillivet #kreftforeningen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg