Savner ordentlige øyenbryn

Man vet ikke hva man har før man mister det. Gjorde meg ikke stort å miste hodehåret under kurene, det verste var øyenbrynene. Selve rammen til ansiktet. De kom helt plutselig tilbake, men de er ikke som de engang var. De er tynne og pistrete, må derfor enda tegne over dem for å få de markert.


Et naturlig og et påtegnet øyenbryn.

Her kan dere tydelig se hvordan det egentlig ser ut, og hvordan det er når man får markert med sminke. Det virker som jeg er påvei å miste de igjen, når jeg tegner over er blyanten dekt med øyenbryn tuster. Må renske den for hver strek jeg utfører…

Jeg har alltid hatt tykke og markerte øyenbryn. Her er et usminket bilde fra ifjor sommer, før man begynte med kurer og den slags.


Slik skal øyenbrynene mine egentlig være.

Inntil videre får jeg bare fortsette med påtegningen. Noe varierende resultat fra dag til dag, alt etter hvor stødig denne dama er på hånda. Her er dagens resultat av blyantstrøkene. 

Savner å ha markerte bryn som ikke krevde noen påtegning.

Har du noen øyenbrynstriks på lager?

Mvh

Mia

#øyenbryn #brystkreft #cellegift #bivirkning #eyebrow #øyenbrynsblyant #sminke #hverdag

4 kommentarer
    1. Hei, jeg har et lite tips. Du sier du føler du mister hårene igjen når du tegner med øyenbrynsblyant. Det kan være et tips og kjøpe øyensbrynpudder, nesten som en øyenskygge, og har du rette børsten å ta det på med, er det nesten som å tegne. Du kan jo kombinere ved å f.eks tegne nederste ramme med blyant og resten med skygge. Elle hvordan du ennn måtte ønske å gjøre det:) Jeg kombinerer disse hver dag, tegner først litt av formen og fyller inn. Dette gjør jeg fordi jeg føler brynene mine blir for markerte med bare blyant i og med at de er så mørke som de er. Og det ser derfor mer naturlig ut for meg om jeg legger skygge oppå. Jeg føler også at dette sliter mindre, jeg føler at blyanten river med seg hårene liksom. Og om du har nettop begynt å få de tilbake hadde ihvertfall jeg kombinert disse to. Det er også lettere å få de like og få de til å se mer naturlige ut om jeg ikke allerede har nevnt det, ved å kombinere begge. Et lite tips bare, du ser flott ut:-) ha en fortsatt flott dag!

    2. Hører flere som sier det. Det verste var ikke håret, men øyebryna og øyenvippene. Du er nå vakker uansett, synes jeg. Men skjønner. 🙂

    3. Anita Nikita Svela: Tusen takk for tips <3 Har slikt pudder, med voks. Syntes det var enklere enn blyant når jeg ikke eide ett hårstrå. Blyant er vell litt mer latskap fra min side. Ikke så dumt å kombinere de to, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på! Det skal absolutt prøves ut, har jo begge deler liggende så 🙂 Ha en super dag videre du også!

    4. Tone: Håret stresset jeg faktisk aldri med, men man blir så naken i ansiktet uten vipper og bryn. Merkelig nok tenker jeg ikke stort over det når det gjelder andre, syntes alle så like flott ut uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg