Zendium gir til kreftpasientene (sponset)

Jeg mottok to store pakker på døren, med en totalvekt på 50 kg. I en av dem var det produkter fra Zendium, flere enn hva jeg kunne forestilt meg.

Kort om Zendium
Zendium er anbefalt av Norsk tannpleierforening. Det er en mild og effektiv tannkrem som inneholder fluor, enzymer og råmelk. Zendium er såpefri og egner seg derfor ekstra godt til alle med ømfintlig munnhule eller after.

Det var tre esker merket Zendium, alle tre innholdt 15 ml tuber. I de to første eskene var det tannkrem, 50 stk. classic og 50 stk. kids. I tillegg var det en informasjons brosjyre som tar for seg både produktene og hvordan man kan forebygge sår i munnhulen (after). 

Åpnet den siste esken, den inneholdt 50 tuber saliva gel. I brosjyren får man informasjon om hvordan lindre tørr munn, hvorfor spyttet er viktig og råd til forebygging av hull i tennene. 

Jeg bruker enda Zendium tannkrem, den er så mye bedre for munnen enn tannkrem med såpe. Under cellegiften fikk jeg titt og ofte sår i munnhulen, at noe så lite kan gjøre så vondt! Zendium gjorde at sårene ikke dukket opp like hyppig som når jeg brukte vanlig tannkrem. Å holde munnhulen fuktig med saliva gel kan virke forebyggende mot hull da den inneholder råmelk. I tillegg kan det gjøre det enklere for pasienten å både svelge og prate. Jeg anbefaler å ha en slik tube liggende på nattbordet, merket at jeg brukte å våkne om natten med problemer med å svelge. 

Les gjerne mer om Zendium på deres nettside.

Tusen hjertelig takk Zendium!

Mvh

Mia

#zendium #tannkrem #sponsor #sponset #spytt #saliva #gel #tannhelse #kreft #kreftpasient #pasient #hjelpeposen #cellegift #stråling

 

6 kommentarer
    1. Anonym: Hvorfor skulle de det? Er da folk som legger ut forslag til produkter de selv har prøvd hele tiden : / Er jo giverglede, de har aldri spurt om jeg kunne skrive noe. Det gjør jeg fordi de fortjener å bli omtalt 🙂

      Men takk for tips, skal ha det i bakhodet 🙂

    2. Tone: Nei, de sponser Hjelpeposen 😛 Det vil si, jeg sendte mail. De ønsket å gi til kreftpasientene. Satt sponsor i overskriften, i tilfelle. Blogg.no hadde lagt ut link angående saken idag så, fant ut det var best.

      Selv om jeg ikke ser noe galt i å gi skryt opp i skyene til noen som gir til de som trenger det!! Når ble det reklame?? Selvfølgelig skryter jeg av Zendium, 1. Jeg brukte produktet under behandlingen selv. Det funket! 2. Jeg bruker det enda. 3. De sendte masse tannkrem og saliva gel til kreftpasienter uten å nøle. Bare fordi de likte ideen og tanken <3

    3. Det var bare et tips, da jeg har sett at de har vært svært strenge og sendt brev til de bloggerne som har mottatt ting og skrevet om de uten å merke det som reklame eller sponset. Du trenger jo ikke ta helt av da. Jeg må bare beklage mitt forsøk på å være hyggelig og hjelpsom.
      Skal aldri mer gjøre det. Kos deg videre med bloggingen, denne leseren er nå x-leser.

    4. Anonym: Huh? Ta helt av? Beklaget at du missforstod mitt svar som negativt, var ment som alt annet enn det. Merket forsåvidt innlegget også i etterkant. Spurte bare hvorfor de skulle gjøre det, hadde aldri hørt om det tidligere. Samme dag skrev blogg.no angående saken også.

      Vet ikke helt hvordan/hvorfor du tolket svaret negativt : /

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg