Navnet falt på Hjelpeposen. Søker tegner/designer!

Tusen takk for godt engasjement! Navnet har blitt endret/forenklet til Hjelpeposen, måtte ta en kjapp avgjørelse slik at det blir korrekt i mailene jeg sender ut. Fortsett gjerne å dele original innlegget, Hjelpeposen. Det nye navnet er nevnt i det gamle innlegget for ordens skyld. 

Det jeg nå søker er en dyktig tegner eller designer, som enten kan skrive Hjelpeposen på en pen måte, og/eller lage en liten logo til. Det skal ikke være store greiene, det enkle er ofte det beste. 

Til info har jeg allerede fått kontakt med to aktører som skal sende produkter. Noe innhold er derfor allerede i boks. Fortsetter å sende mailer til aktuelle produsenter, firma og kjeder. Om du har noen tips, eller ønsker å hjelpe, kontakt meg gjerne på mail [email protected], via bloggen, eller via facebook. Hva enn som måtte fungere best for deg.

Kom gjerne med flere tips til ønsker, savner mer på listen fra menn og ungdom! Men tar gledelig imot alle råd, søker opp og kontakter samtlige.

Lokale aktører er også velkommen til å delta.  

Info til de som måtte ha interesse av å delta:

Jeg har en drøm der alle kreftpasienter får en pose som inneholder nødvendige saker når de starter en lang behandling. Jeg har valgt å kalle det ‘Hjelpeposen’. Man er gjerne ganske redusert under behandlingen, det å måtte lete seg fram til riktige produkter er i seg selv stressende. Med en slik pose vil pasientene tidlig i forløpet vite hvilke produkter som passer for dem. De vil også ha et kjapt forhold til akkurat produkter fra dere.

Hjelpeposene vil gå til kreftpasienter ved Universitetsykehuset i Nord Norge.

Jeg spør derfor om dere har mulighet til å sponse noen produkter til denne drømmen? Takker ikke nei til prøvepakninger eller reklamemateriell. Når det gjelder antall kan jeg ikke oppgi noe spesifikt tall, det er ganske så mange pasienter. Så mye dere ønsker å avgi blir tatt imot med stor takk.

Alle som sender vil få heder og ære på nettsiden til Hjelpeposen, den er under utvikling. Om det ønskes mer spesifikk om deres produkter i eget innlegg kan dette ordnes. Gi meg gjerne da beskjed om det er noe dere ønsker å ha med i innlegget, ellers kan jeg forfatte ett eget ut ifra giverglede til kreftpasienter og aktuelle produkter fra dere. 

Mvh

Mia

#kreft #kreftpasienter #cellegift #behandling #stråling #hjelpeposen #design 

 

4 kommentarer
    1. Tone: Tusen takk <3 Har fått to store aktører som sponser med prøvepakker og startpakker. En bekjent som skal se om hun kan få satt sammen noe med produktet hun selger. Og en som lager nettside, flere som bidrar med logo forslag mm. Elsker at folk er så snille og dyktige til å hjelpe <3 Tenker alle som får bidra skal få en liten heder på siden, både store aktører og privatpersoner. Det fortjener de!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg