Offisiell åpning av det nye Vardesenteret i Tromsø

Endelig var dagen kommet, offisiell åpning av det nye flotte Vardesenteret. Dette er noe både de ansatte, frivillige men også vi brukere har ventet på lenge!

Når man farter innom så ofte som jeg gjør så blir man godt kjent med folk. Her en av de mange flotte frivillige som stiller opp og står på. Uten dem ville det ikke vært noe Vardesenter å gå til. Uten dem ville man aldri hatt det fristedet på sykehuset

Jeg dro tidlig avgårde, fikk tatt noen bilder av lokalet før det fyltes til randen av flotte og hjertegode mennesker. Som nevnt før liker jeg ikke å vise andre i bloggen, men mindre jeg har fått tillatelse. Spesielt ikke fra en plass som dette, der det kanskje er folk i en sårbar fase som ikke vil at noen skal gjenkjenne dem. Litt vern om andre må man ha. Det kan kanskje virke litt tamt, men det får bare være

Fikk servert mozell som velkomstdrink, man kan gjøre ting stilig og koselig uten alkohol. Tapas og kaker stod framme slik at alle kunne forsyne seg



 

 

Det store nye lokalet ble tilslutt så fult at det ikke var stoler nok! Egentlig ganske utrolig med tanke på hvor mange sitteplasser det er. På dette bildet ser du bare en liten smule av det totale Vardesenteret. Det sier bare litt om hvor stort behovet er, og hvor mange senteret har en betydning for

 

Ble tidlig sliten, lenge før lokalet vart helt fylt. Tok noen gode råd å trakk meg inn på stillerommet, benyttet muligheten til å teste massasjestolen. Det trengtes!

 

Hadde ikke tenkt på at dette er en slik anledning man hiver på seg finstasen. Heldigvis var jeg ikke den eneste, men kunne da ha valgt litt penere klær før man forlot hjemmet. Kanskje noen uten hull og ikke øredobber med hodeskaller? Det fikk duge, de kjenner meg slik som jeg er

Det ble mange gode taler fra både kjente og noen (for meg) mindre kjente personer. Alle med det samme budskapet, Vardesenteret er viktig og hjertegodt! Underholdningen ble utført av Kjell Ove Hveding fra yttersia, en mann med hjerte av gull. En av sangene han fremførte har stor betydning for meg og mange andre, den illustrerer Vardesenteret så godt

Kjell Ove Hveding – Har du fyr
 

Beklager dårlig lyd, tror fingeren eller noe kommer over mikrofonen.. 

Tusen hjertelig takk til Vardesenteret for at dere er der og gir oss det trygge gode hjerterommet <3

En lykkelig hilsen

Mia

 

#Vardesenteret #unn #tromsø #kreftforeningen #kreftsaken #helse #oppløftende #samhold #frivillighet

 

9 kommentarer
    1. Så bra det er et slikt sted og det så ut som det var en flott åpning med god mat og fin musikk :)) Var nok deilig å slappe av i den stolen…massasje er jo så godt :)) Fint innlegg … God helg <3

    2. Så koselig! og så bra! Ha en god kveld! Flotte bilder av deg! Ha en god kveld! og nyt helgen!

    3. Så flott at det er så mange som vil sørge for at andre har det godt også <3 Slike steder er gull verdt, både for rammede og pårørende <3 Og, det er viktig å være selv og det er du god på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg