9000-Nasjonal!

Er det en dag i året vi nordmenn elsker, så er det nasjonaldagen! Uansett vær så er folk like blide, hadde det vært snøstorm så skulle man fortsatt ha spist softis på dagen av alle dager. Slik er det bare, så sterkt forankret i folkesjela.

De som kjenner meg godt vet at å pynte meg i finstas ikke er min greie, føler meg ikke bekvem i ting som skal fremheve både det ene og det andre. Disse kjolene derimot liker jeg såpass godt at jeg eier to stykker med forskjellig mønster, der den andre ble brukt på 17 mai for to år siden
(Som vist her: 17 mai i bilder og film, pluss litt knall og fall)

 

I år ble det konfettikjole på den store dagen!

Bikkja har også pyntet seg bittelitt, måtte ta vår årlige selfie sammen



 

Gjorde ikke noen stor greie utav dagen, bare en snartur inn til sentrum. Gikk igjennom gågaten og beskuet alle de blide menneskene både med og uten bunad. Når himmelen åpnet seg ved å skjenke oss noen fuktige dråper, da var det på tide å vende snuten hjemover
 



 


Det gjelder å kle godt på seg når man bor i nord!

 

Mamma jobber sent idag, så i år blir det enkleste sort, pizza fra Tromsøs egen Yonas! Vi fortsetter derfor feiringen med god mat og selskap i kveld. Håper dere alle har en strålende dag, uansett vær og vind. Kos dere kjempemasse, spis pølser, sukkerspinn og annet rask til magen nærmest sprekker 

Gratulerer med dagen fra 9000-byen!

Hvordan har du feiret nasjonaldagen?


En gledelig hilsen

Mia

#17mai #2hurra #mote #tromsø #feiring #nasjonaldagen #gratulerermeddagen #norgeflagg #9000byen #folkemengde 

12 kommentarer
    1. Den kjolen var super fin! og passet deg perfekt! og bildene sååå fine! Det siste med båten, fjell og flagg…supert!!! Håper du ikke har brukt opp alt for mye i dag…og ha en god kveld!!

    2. Jeg liker best behagelige klær.. Kjolen din så jo både fin og behagelig ut..og du kledde den kjempegodt :)) Koselige 17.mai bilder <3<3

    3. Du er så utrolig fin! 😀 Og for en herlig kjole! <3 Hvor har du kjøpt den kåpa btw? 😮 Så så søt ut 😀 <3
      Men ja, jeg digger nordmenn sånn sett ;P Spiser is selv om det er vinter ute 😀 Her i Oslo er det jo ikke det, men spiser is selv på vinteren sånn uansett jeg da ;P

    4. Jeg digger virkelig kjolen din, den var bare helt knall til deg! <3 Du er like nydelig inni, som utenpå!
      Flott at du fikk en fin nasjonaldag! 😉 Håper dagen i dag også er bra!?
      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg