Frustrasjonen river og sliter

Når tåken ligger tung uten tegn til å lette blir man ganske frustrert og utålmodig. Direkte hater disse toppene og kjenner angsten rundt hverdagen stige. Det skal absolutt ingenting til for å vippe meg av pinner når fatiguen river og sliter i meg som nå… 

Har nevnt det tidligere, men på grunn av den fastlåste situasjonen endte jeg med depresjon og angst. Det vises ekstra på dager som denne. Møtte to hinder som en friskus ville ansett som barnemat, men det var nok til at jeg knakk sammen i et angstfylt
helvete. Om jeg knekker av å måtte skrive to mailer på en fatiguebefengt dag, hvordan skal da studier eller jobb gå? 

Har generelt i det daglige glemt hvordan normal føles, minnes enda de 10 minuttene i desember 2015. Min normal er derfor meget slitsom, men disse toppene er et rent helvete! 

 

 

Savner mitt gamle jeg. Hun som ikke brukte opp dagens energirasjon i dusjen, hun som kunne gjøre det hun ønsket. Angrer så jævlig på at jeg tok livets selvfølgeligheter for gitt. Skal ikke skryte på meg noen klisterhjerne fra før, men det er stor forskjell fra da og nå. Uttrykket teflonhjerne har fått en ny betydning. Har du en kropp som fungerer, utnytt den, bruk den til sitt optimale!

En søkklei hilsen

Mia

#fatigue #sliten #søkklei #helse #teflonhjerne #angstforlivet #personlig #hverdag #minhverdag

19 kommentarer
    1. Føler med deg ass… Kjenner til den at alt bare rakner.. Kan gå lenge, og så får jeg ikke pommes fristesen med i bestillingen fra Macc Donalds f.eks. så rakner alt bare. Det renner liksom over. Det å ikke få til noe man vet man kan også..
      Skal vinne i lotto jeg, så skal jeg ta deg med meg 2 uker på et spa <3 Der de også har sånne maskiner som gir folk energi for evig tid 😀 Det hadde vært noe det <3

    2. Ta en dag av gangen og ikke sammenlign deg så mye med hvordan ting fungerte før. Fyll på med gode ting, et nytt blad, ei bok, en koselig telefon eller en premie fordi du fortjener det <3 Stor god klæm <3

    3. Vi er jo på to vidt forskjellige stadier med tanke på helse og slik, men jeg kjenner meg jo mye igjen i det likevel. Noen dager er verre enn andre, og på de gode dagene så setter jeg virkelig pris på at jeg orker en tur i skogen med hundene, for eks.
      Håper du snart føler deg mye bedre <3

    4. Jeg har nok en kropp som kan kalles fungerende, men jeg må jammen sette i gang å bruke den litt snart jeg også, hvis ikke funker den ikke særlig mye lenger 😮 Er så slapp som en fille nå på vinteren.. Må begynne å trene igjen når våren kommer 🙂 Dvs, gå tur i det minste 🙂 Håper ting endrer seg for deg 🙂 klemmer <3

    5. Søtmonsen :3: Jupp! Skal ikke mer til for å tippe over når man først står nær kanten!

      Ah, det hadde vært herlig <3 En energimaskin, tror noen må snaske seg å forske fram en menneske-ladder 😉

    6. ladyaugust: Vet man ikke bør det, men vanskelig lell. Har ikke helt akseptert den nye tilværelsen, så jobber mer imot den enn med den. Noe som i seg ikke gjør ting bedre vil jeg tro :p

      Jah, skal kose meg med Conan Exiles i kveld <3 Det er avslappende! God klem <3

    7. frodith: Gå turer og trekke frisk luft er herlig da 🙂 Og absolutt en fin måte å bruke skrotten! Liker naturen bedre enn treningsstudio, så ingen blir til å se meg på et slikt med det først 😛

      God klem <3

    8. Det er jo helt naturlig at man ikke bare legger inn årene, det viser at du er en fighter 🙂 Om man går på smell etter smell fordi man har for høye forventninger er det bedre å legge lista litt lavere sånn at man får en god følelse og mestrer <3

    9. Uff..føler med deg! og skjønner hva du mener med at du savner den du var..sånn tenker jeg også..jeg som var så sterk! klarte alt! ga meg aldri! MEN vi får være glad vi lever..er ikke alle som får det..God bedring! og håper på bedre tider for deg snart! Stor klem fra meg!

    10. Så utrolig trist å lese, jeg heier på deg og at du en dag – om ikke så lenge blir friskere og “ditt gamle jeg” igjen <3 Du går nok små skritt i rett retning, jeg håper at de dårlige periodene blir færre og færre <3<3<3 God klem

    11. Sender masse gode tanker og håper at det snur seg i neste sving og lysner sammen med den stigende sola på vår vakre himmel 🙂 Ha en riktig god helg og ta vare på deg selv 🙂

    12. dvergpinschere i mitt hjerte: Er veldig glad for at jeg lever 🙂 Skulle bare ønske de forberedte meg/oss mer på hva man kunne forvente seg. Så hadde det ikke kommet så pang på! Men godt de endelig begynner å prate mer åpent rundt senskader nå. Ha ei kjempefin helg <3 God klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg