Et kunstfilter som viser virkeligheten

Satt å lekte meg litt med en kunstfilter app jeg fant, ikke alle filter fjerner feil og gjør deg vakker…

Litt ironisk at det må et kunstfilter til for å understreke virkeligheten av hvor sliten man er. Selv sminke kan ikke lure disse filtrene!

De ble jo litt stilig til tross for at man virkeligheten ble forsterket med alle benene som stikker ut og posene under øynene

Skal ikke stå på forsøkene!


Originalbildet 

Joda man ser jeg er sliten, men sminken skjuler det ihvertfall bittelitt. Dette ga meg en AHA-opplevelse, nå forstår jeg hvorfor folk tror jeg ser så kvikk og opplagt ut selv om jeg føler meg totalt motsatt

Gøy med Meitu

Kanskje jeg heller skal flykte fra virkeligheten og transformeres om til en manga-figur? Nye øyne, vakkert hår og plettfri hud, hvem drømmer ikke om det

Siden man kan rømme fra den trøtte virkelige verden, så hvorfor ikke bli ei hafrue

Har du lekt deg med filter eller apper som transformerer deg om til noe helt annet?

En posete hilsen

Mia

#fatigue #ahaopplevelse #redigering #filter #nofilter #trøttitrynet #meitu #artfilter #foto #personlig
 

28 kommentarer

Siste innlegg