Opprydding i kråkereiret!

Det er utrolig behagelig å ha kort hår, men det dumme er at det vokser så steike fort. Da er det kun en ting å gjøre, hente fram hekksaksa og få gjort en salig opprydding!

Når det begynner å irritere synsfeltet er det kanskje en god idé å begynne oppryddingsarbeidet!

En time senere, trøtt som pokker i trynet (skal ikke mer til), et sprengt blodkar på øyet, men litt ryddigere på toppen ihvertfall

Føles alltid like uvant!

Men man måtte vell hoppe i dusjen og ødelegge den ny-stylet frisyren for å bli kvitt hår som har valgt å slå seg ned i hele trynet. Har fått ekstra pels i panna, se!

Syke poser under øynene den dagen, men that is life with fatigue! Fikk ihvertfall kamuflert noe av blåfargen med under eye concealer, ellers hadde det sett ut som man hadde blåttøye ganger to. Stakkars frisør måtte jo tro hun hadde et slakt i stolen, og ikke et sprell levende menneske

Bruker du å ha opprydding kråkereiret, eller lar du det gro fritt?

En mindre kråkete hilsen

Mia

#frisyre #hårklipp #bliny #kråkereir #tungeøyne #opprydding #hverdag

21 kommentarer
    1. Så fin du ble 🙂 Det er superdeilig å ha kort hår 🙂 Her er det nix opprydding, jeg tror jeg var hos frisør for 10 år siden eller noe slikt hahahahaha Kos deg og ha en fin ettermiddag, her skal det rockes i dag 🙂

    2. Så deilig å få orden på håret..da føler man seg mer vel med engang..ja jeg har også kort og burde ha klippet meg oftere..men er ikke flinkt til å sette av tid og penger til det..så blir utsatt og utsatt..hihih..mit blir også tungt og stort..så ca to ganger i året går jeg til frisøren..en om sommeren og en på vinteren.. Du ble veldig fin!! ha en god kveld!

    3. Jeg kunne så ønske jeg kledde kort hår like godt som deg! Du er helt smashing <3
      Jeg har jo hatt pannelugg siden i fjor vår, men har det siste halveåret vært dritlei. Ser jo aldri noe og må klippes hele tiden for å se noe. Panneluggen vokser jo så inn i hampen fort :O Har vel ikke klippet den de siste 4 månedene, så nå ser jeg i grunn ikke ut med en pannelugg som er klippet rett over, men som jeg har spart og bare lagt over på siden. Ha ha.. Men, jeg syns fortsatt den er for kort til at jeg vil til frisøren for å klippe den inn i håret, for da ender jeg jo opp med en slags pannelugg likevel. Ha ha

    4. Altså. for å si det sånn..¨når ragget siger over ørene så ringer madammen til frisøren.. men det er jo ikke rare greiene som skal stusses. Som min 93 årige mamma sa her om dagen… hvor har du gjort av håret ditt 😛 Så det blir nok litt stusselig for kråka å ha reir der 😛

    5. Elin Slåen: Vanlig lugg kan jeg tro vokser fort ja 😛 Har vell mer “lugg” i gåsetegn siden jeg ikke har skille på toppen 🙂 Når den blir lang drar jeg den mer til siden med paste. Sykt dyrt hos frisør for bare småtteri! Mannfolka har det rimeligere 😮

      PS: Har ikke sett en person som ikke kler kort hår 🙂

    6. Å så fint det ble, du er så flott <3 Husker når jeg hadde så kort hår selv, utrolig deilig, men fy så fort det vokser, ahhh. Deilig at det går fort å vaske og tørke det,hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg