Rolig nyttårsfeiring i Krooklyn

Nyttårsaften startet med fatigue på sofa, typisk! Tenkte for meg selv at inngangen til det nye året ble en refleksjon av årene som har gått… Trår over terskelen til 2017 med akkurat den samme forbanna kroppen! Ja, for det er faktisk ikke slik at bare fordi tallet på kalenderen skifter så blir man automatisk en ny og forbedret utgave. Eller må man legge inn forhåndsbestilling på slikt?

Formen la ingen demper på “feiringa”

Det er mange år siden det var noe drikking og storslått feiring, liker ikke slikt uansett. Trives best med et klart hode, trenger ikke legge til sløvete tale og sjanglende gange. Har nok problemer med å snakke som det er, sa hun leende. Det jeg setter størst pris på er å kunne feire sammen med de jeg er glad i, familien i Krooklyn

Spiste til jeg nesten sprakk i sømmene!

Til vår store glede ble det en nyttårsaften med minst mulig frykt og engstelse for hunden. Han klarte seg kjempefint! Mye av grunnen er nok at han ikke har gått i dagesvis å vært redd. Folk har vært flink og litt mindre egoistisk i dagene før! Håper det holder seg slik de kommende dagene også

Siden hunden hadde det fint etter forholdene kunne matmor driste seg ut på veranda for å ta noen bilder ved midnatt!

Utover kvelden og natten rullet vi på sofa med stappfulle mager å så hele sesongen med American Horror Story: Roanoke



Sliten, men det gikk!

God mat ble fortært
Koselig og lat selskap med familien
Og en rolig hund fri for frykt


Godt nyttår til dere alle sammen!

Hjertelig hilsen

Mia

#familie #nyttårsaften #feiring #engstelighund #fatigue #godtnyttår #krooklyn

14 kommentarer
    1. Krooklyn, tøft navn 🙂 Så fint du hadde en fin kveld tross alt. 🙂 Jeg lå på sofaen hos mamma og sløvet, sammen med søsters. og vi koste oss vi 🙂 Glad det ble et nytt år å ta fatt på 🙂 Klemmer <3

    2. Høres helt ut som vår kveld..stille og rolig..men her begynte de veldig tidlig med å skyte opp raketter…grrrr…og utover natta..gikk jo bra med hundene når jeg var obs, og avledet..men disse som kommer sånn plutselig..er de verste..Så bra hunden din var rolig…jeg fikk ikke tatt bilder..prøvde gjennom vindu..men hundene likte ikke at jeg hadde fokus ut..hihih. Så fine bilder du fikk..jeg må prøve en annen gang..ha et riktig god nytt år!! håper det blir bedre helsemessig!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Vår kar fikk beroligende, så han var rimelig sløv. Men gikk overraskende bra, ble så glad for å se at han hadde det godt etter forholdene <3 Synes folk kunne holdt seg til midnatt, de minuttene det står på da er man forberedt. Vanskelig å gå tur når hundene kan bli plutselig redd. Godt de har ei matmor som passer på <3 Ha et riktig godt nyttår <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg