Beklager, midlertidig ute av drift

Har nok den siste tiden overkjørt meg selv litt, men alt har sine årsaker. En ting er at terapien jeg nå er midt inne i begynner å bli slitsom, merker det ekstra godt etter øktene. Hvem skulle tro at gamle følelser fra barndommen kan utkjøre en person så mye? Men tenker samtidig at man bare må igjennom det! På toppen av det igjen har man hatt tannlegetime (enda to timer neste uke), og ikke minst en trist beskjed. Trodde man var høvelig forberedt på sistnevnte, men man blir visst aldri egentlig det… Kom meg hjem igår, og da begynte tankespinnet. Helt egentlig skulle dagen idag kun være rekreasjon for å hente meg inn igjen… Men klarte ikke sitte hjemme, hoppet på bussen og føyk avgårde til godeste Vardesenteret. 

Beklager derfor til dere bloggvenner (og andre), ikke meningen at kommentarer på deres blogger uteblir… men energien har rett og slett ikke strukket til. Forsøker mitt beste å ha løpende innlegg, men må nok bare innse at noen ganger vil det bli lengre opphold. Så blir jeg borte til tider så er det ikke evig!

Ha ei kjempefin adventstid <3

En utmattet hilsen

Mia

#sliten #fatigue #uteavdrift #sofa #helse #strekkerikketil 

16 kommentarer

Siste innlegg