Vil du adoptere en slem og søt kattepus? (støtt Make-A-Wish)

Hvert eneste år gir Blizzard entertainment deg muligheten til å adoptere en pet i World of Warcraft, 100% av fortjenesten går direkte til Make-A-Wish foundation!

I år har du mulighet til å adoptere denne søte men slemme lille pusen


Make-A-Wish gir barn med livstruende sykdom muligheten til å få et ønske oppfylt. Er du en ivrig World of Warcraft spiller, så hvorfor ikke støtte en god sak i samme slengen? 

En koselig liten julefortelling om en goblin (Grinch) som får det kalde hjertet sitt smeltet av den søte men slemme kattepusen


Hunteren min er meget fornøyd med en ny kompanjong, møt kattepusen Mischief!

Jeg har gjort dette til en årlig tradisjon for å støtte en god sak via spillingen min. Det gjør godt å hjelpe andre, og det gjør ekstra godt å hjelpe et barn som virkelig trenger et lyspunkt i hverdagen <3

Følg en av linkene for å hjelpe med å oppfylle drømmen til et barn som trenger det!

World of Warcraft ingame pet
Make-A-Wish foundation Norge

Støtter du Make-A-Wish, eller andre lignende saker?

En drømmende hilsen

Mia

#gaming #spill #makeawish #makeawishnorge #drømmer #barn #uhelbredelig #støttengodsak #ladrømmerblivirkelig #worldofwarcraft #blizzardentertainment 

16 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Tenker det er greit å spre budskapet til andre spillere, men også vise de som ikke spiller at mye godt kan komme ut av det også 🙂 Blizzard er flink med å støtte veldedige formål, det skal de virkelig ha <3

    2. Aww, så søt :3 Veldig flott tiltak ^^ Jeg er så glad for å være gamer, fordi det er så mange som tenker av vi kun tenker på oss selv, og bare sitter å spiller spill. Men det er så mange der ute som gir så mye til mange slike saker som dette. Er mange streamere som holder slike auksjoner på en måte, der du kan donere ting i spill, så skal de gi så og så mye i ekte penger til en veldedighet. Så det kommer mye godt ut av det også vil jeg si ^^

    3. frodith: Synes det er kjempefint når store selskap og spillere går sammen for å støtte et veldedig formål 🙂 Blizzard er kjempeflink til akkurat det, men er også mange private som streamer og samler inn penger til diverse. Hjertegode folk <3

    4. Jeg kjøpte alltid de make-a-wish petsene mens jeg spilte WOW aktivt, men nå som jeg har lagt det på hylla (tror jeg) så får jeg se om det ikke dukker opp noe annet jeg kan støtte 🙂

    5. Izayoi: Ja, har vært noen år der man ikke har vært online i den aktuelle tiden, da blir de jo ikke kjøpt heller. Men så lenge man er på, så er det en fin tradisjon å holde ved like 🙂 Hehe, har selv vært borte lengre og kortere tid. Tenker det er greit egentlig, ville blitt litt drygt å spilt samme spillet hver dag i 12 år 😛

      Ha en kjempefin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg