10 år sammen, vi feirer med stil!

Tiden flyr så utrolig fort sammen med min kjære, plutselig har hele 10 år passert!

Jeg skal ikke gjøre dette om til noe det ikke er, for er det noe vi aldri har brukt å gjort så er det å feire årsdagen vår. Vi er rett og slett ikke det klissete romantiske rosenrøde paret. Passer meg ypperlig! Hvorfor skal man feire for å føle seg tvungen til å vise at man elsker noen en dag i året (eller to for de som feirer valentine). Hvorfor ikke vise at man elsker den personen hver eneste dag? Blir mye mer rørt av de små hverdagslige tingene, som en god middag, eller når han tok vare på meg når jeg var syk. Jeg lover dere det er slettes ikke alle som hadde holdt ut en slik prøvelse, the ultimate love test!

Som regel har dagen forbigått i stillhet, men noen ganger har Facebook vært så snill å minne oss på den. Ikke at det har gjort noen stor forskjell, annet enn at man kanskje har skrevet en setning. Resten av dagen har vært som alle andre dager, sammen med min kjære.

Siden samfunnet forventer at vi gjør noe storslagent utav 10år dagen så slår vi på stortrommen å bestiller

Glutenfri hot Tako pizza fra Yonas!

Beste pizza i byen!

Missforstå meg rett, vi kan være en grei dose romantisk, men vi trenger ikke en spesiell dag å knytte det til, i tillegg betyr de små tingene mye. Eksempelvis anser jeg det som en utrolig søt gjerning at gubben hopper i bilen for å kjøpe meg bomullspads på en søndag. Eller de gangene han har kommet hjem med blomster på en helt vanlig hverdag, en kaktus som druknet sist, men søtt var det. For ikke å snakke om alle de gangene han har vært min knight in shining armor ingame, ikke alle som har en personlig healer.

Vi trenger ingen spesiell dag fordi vi vet at vi for alltid vil være like ung som den dagen vi møttes. Alle utfordringer og opplevelser gjør vi sammen. Latter deles og tårer tørkes.

Hvordan feirer du/dere slike dager?

En sukkersøt hilsen

Mia

#kjærlighet #jubileum #10år #feiring #elske #sukkersøtt #sammen #par #familie

16 kommentarer
    1. Gratulerer så mye :)) Mannen og jeg har vært gift i snart 35 år, og vi kan like gjerne kose oss med brødskiver og te på slike dager som vi gjør de “vanlige” dagene også :)) Ha en fin kveld :))

    2. Helt enig med dæ! Det mest romantiske Torje noensinne har gjort, imo, va at i 10 år i Evjenvegen, så tok han alltid dusjhodet lenger ned på stanga etter å ha dusja, sånn at æ skulle slippe å stå og strekke mæ på tå etterpå 😀 <3
      Ikke all verdens rose, diamanta, ferietura eller fancye middaga slår det for mæ.

    3. Gratulerer <3 Vi har vært sammen i 11 år, men har faktisk aldri feiret det på noen spesiell måte, hørtes litt sløvt ut, hihi 😀 Ha en fin kveld 😀

    4. Gratulerer! ja vi er heller ikke så veldig romantiske, og feirer ikke så mye..men en liten oppmerksomhet, av middag, eller noen gode ord, det kan vi gjøre..men ikke noe brask og bram!! Nå er jeg litt sånn som ikke feirer bursdag heller..Håper dere hadde en koselig dag!

    5. Gratulerer! <3
      Har ikke hatt et forhold selv, men jeg tror jeg skal si meg enig i at dette med datoer bare virker som noe tull. Amerikansk innflytelse som bare fører til stress, virker det som. Akkurat som Valentines.
      Og du har aldeles nydelige blå øyne 😀

    6. Gratulerer så mye <3 Hverdagsromantikk er det aller beste spør du meg og den pizzaen fra Yonas ser superdigg ut. Favorittplassen min før i tiden Yonas 🙂 Ha en nydelig dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg