En rolig rosa oktober

I fjor solgte jeg for rosa sløyfe, hadde stands, farvet håret rosa og holdt foredrag. I år har senskadene etter kreftbehandlingen grepet et større tak, jeg kunne rett og slett ikke love meg bort en hel måned. Det er veldig dumt når man gjerne ønsker å bidra, men man kan ikke annet enn å være ærlig med seg selv. 


Det ble fort mange timer med salg av rosa sløyfe i 2015


Etter foredrag på Kvaløya vgs, 2015

Så hva slags småtteri har man fått gjort i år?

Kunne ikke gå hele måneden uten å lage noe rosa, så da ble det glutenfrie Rosa sløyfe pepperkaker levert til flotteste Vardesenteret

Ikke minst fikk jeg tatt en rosa selfie sammen med tantungen, men det bildet beholder jeg privat. Det får holde med bilde av meg alene

Og for å sette prikken over i’en fikk man hilst på denne knallgode dama!

Får dårlig samvittighet for å ikke kunne bidra mer… skulle så gjerne samlet inn i både øst og vest. Men dessverre har man ikke kontroll over helsa, den kjører sitt eget løp. Møtte ikke på noen som stod på stand, så kjøpte årets sløyfe på apoteket. Det viktigste er at man støtter saken, og jeg fikk enda ei sløyfe til samlingen min.

Håper damene fikk samlet inn kjempemasse her i byen, men også over hele landet! 

En rosa hilsen

Mia

#rosasløyfe #rosasløyfe #oktober #innsamling #sliten #fatigue #litt #helse #kreft #senskader

10 kommentarer

Siste innlegg