Avslappende spillehelg med WoW – Legion

I helga har vi slappet ordentlig av og spilt World of Warcraft – Legion. Joda, min samboer har spilt andre ting også. Trengte å koble helt av, å kroppen var for sliten etter ei lang uke til å springe ute med Pokemon Go. 

Man kan vell greit si at håndarbeid er avslappende, men det er jaggu meg spilling også. Selvfølgelig kan man bli irritert når man plages, men det kan man bli på heklekroken også når den ikke gjør som man ønsker. 

Har testet ut demon hunter, og akkurat dinget 110. Ble litt skuffet over demon hunter, så håper det blir bedre nå når man er topp level. Er også spent på hva spillet vil by på videre, har jo ikke all verdens tid og energi til å spille. Finnes det noe for oss som går casual?

Til nå har jeg kost meg og nytt storyen, er enda ikke ferdig med alle zones. De som kjenner meg vet at jeg må gjøre ALT world content, quester here I come!

Det har heldigvis vært mindre kø i helga, muligens fordi vi har holdt oss på fra formiddagen. Torsdag var det ubeskrivelig, eller egentlig ikke, er jo ikke første gangen de bommer. 

Nesten 5000 i kø, tok 2 timer!

Selv om jeg spilte alliance forrige expansion også, så føles det litt merkelig. Horde ligger liksom mitt hjerte nærmest, men slik går det når de fleste bekjente skifter side.

Om du er Alliance på Silvermoon så ikke nøl med å hviske en PM ingame, Lilleskyggen er navnet.

En avslappende hilsen

Mia


#gaming #spill #legion #wowlegion #worldofwarcraft #demonhunter #spillehelg #kos #avlsapping #horde #alliance

 

14 kommentarer
    1. Godt å se at wow lever videre,hehe. Har spilt det masse før i tiden, da det kom ut og frem til
      2010. Etter det tok andre spill over. Men det er spesielt, vi sitter ennu jeg og kompisene og mimrer fra tiden da vi var i Zul Gurub eller da vi tok Ragnaros for første gang(de første bossene i spillet). På den tiden ble man max level 60. Hehe, ofte tenkt på å returnere men jeg har ikke tid rett og slett:)

    2. Tom Kristoffersen: Vanilla wow <3 Begynte vell å spille en stund etter det kom ut. Artig å mimre tilbake, den gang da man måtte møte opp for å joine battleground 😀 Som du sier tar mange andre spill over, og livet generelt egentlig (man blir jo eldre). De siste expansionene har jeg stort sett levlet opp, fartet litt rundt, men aldri fått tid til raid ol. Det er alt for tidkrevende! Kan jo kjøre pugs, meeeen, man skal jo kunne avse noen timer til det også. Alltid koselig å treffe en spiller som husker de gamle dagene på WoW 🙂

    3. Så deilig du koste deg med dette da 🙂 Ja, man kan ikke løpe gatelangs etter pokemoner hele tida… Ikke at jeg gjør det altså 😉 Hi-hi..

    4. Har sakte kommet meg over i Legion jeg og nå med min lille shaman som er nesten 102, stresser ikke med det, og føler at jeg har ganske god tid på meg og komme meg til 110. Merkelig egentlig.. 12 år med et MMO, det er jo litt spesielt ^^

    5. Izayoi: Herlig! Er slik det er best å spille, avslappende og rolig 🙂 Ja, for skal man ikke nyte spillingen? Kanskje kommer det med alderen, ikke vet jeg. Har startet på en gammel hunter jeg hadde liggende, var ikke helt fornøyd med Demon hunter. Men jøss, så mye de har endret! Føler jeg mangler så mye. Er vell kanskje en vane sak.

      Kos deg kjempemasse med shaman 😀

    6. Izayoi: Vi får sette igang å bygge en tidsmaskin 😀 Det var forøvrig en ganske stor privat server rett før expansion, vanilla wow all the way. Rakk aldri å teste den ut før den ble borte 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg