Utnyttet godværet

Det har vært noen nydelige dager i Tromsø, slikt må utnyttes til det fulle. Joda, en fra mer eksotiske deler av landet ville kanskje sagt det var hustrig, å på et vis ha rett. Var ikke akkurat shorts-vær i mine øyne, men man må se hvor man bor! Det er også grunnen til lite blogging den siste tiden, kan ikke sitte inne å knaste på knastaturet når de store gule herligheten står høyt på himmelen.

Tok mest bilder for å terge mamma og søster som satt i et tåkehav oppe i Finnmark.

Den brua altså, sniker seg med på de fleste bildene uansett om man står på øya eller fastlandet.

Jesper var også fornøyd i går, han nektet å flytte seg fra gresset, raringen min. Er en grunn til at jeg bruker å kalle han Ferdinand, vil helst bare ligge eller sitte ute å sniffe på blomstene, nyte livet.

Herlighet vi har en bra nydelig og sjarmerende hund 

Kveldssola meldte sin ankomst, å malte landskapet oransje. Fantastisk nydelig å være ute på denne årstiden!

Bør virkelig bli flinkere til å ha kamera med når man drar ut på Pokemon jakt, da hadde man sluppet å knipse med mobilen… blir alltid litt trist når jeg ser bildene etterpå. Men man skal jo bære alt med seg også, kan fort bli mye med powerbank og alt annet nødvendig Pokemon Go utstyr.

Det ryktes (aka værmeldingen) at det vil komme regn framover, husk at det ikke er noen unnskyldning. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær! Jeg skal ihvertfall bruke mye tid utenfor hjemmet denne sommeren. Har en hel vinter å barrikadere meg inneomhus.

PS: Mamma og søster, ikke ta med dere skitværet hjem takk!

En solskinnshilsen

Mia

#sol #sommer #sommerinord #hverdag #ute #friluft #vær #nordnorge #tromsø

6 kommentarer
    1. Flotte bilder og en nydelig hund! Jeg fant bloggen din fordi jeg søkte på Pokemon Go på blogg.no. Jeg har nemlig også lastet ned appen og er ganske ivrig, – men har nok ikke kommet så langt som deg. Det er et par mil til nærmeste by, men der er det massevis av pokestops og pokemoner, så blir nok en tur dit snart. Her er det litt info: http://www.pokemonmap.no Det med pokestops/gymmer stemmer, men er litt usikker på pokemons.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg