Utnytter godværet på to hjul

Fatiguen har ikke vært helt snill med meg den siste tiden, selvfølgelig måtte kroppen være muggen når sola tittet fram på himmelen. Sta som jeg er tenkte jeg, vi har nok av dager med dårlig vær, jeg SKAL utnytte de gode. Bestemte oss for å sykle en tur til Pyramiden (kjøpesenter), det var herlig med frisk sommerluft i lungene. For ikke å snakke om hvor mye D-vitamin jeg får i meg, nå bør nivåene komme seg opp til normalen.

Vi tok en del omveier og stikkveier på turen, var blant annet innom Eurospar oppe i Tromsdalen for å kjøpe oss litt drikke. Det var lekende lett å komme seg opp alle bakker, men samtidig følte man at man trødde. 

Det tok ikke lange tiden før man ankom Pyramiden, vi tok oss en tur rundt senteret før vi bestemte oss for å sykle opp på taket.
Jeg ventet som ei vaktbikkje rundt syklene imens Sigurd sprang inn å kjøpte oss en kald herlig is.

Vi ble værende der en stund, var så nydelig og varmt, ikke et vindpust. Kjente varmen gjorde godt for kroppen som ellers føler seg ganske mørbanket, den ble snillere og mykere på et vis.

Været var alt for nydelig til å dra hjem, så vi suste lett forbi og dro til mamma i Kroken en tur. Også nå tok vi omveier og stikkveier, hvorfor ferdes rett fram når man kan se og oppleve så mye på turen?

Det ble noen stopp histen og pisten, mest for å fange Pokemons skal jeg ærlig innrømme. De veiene vi hadde valgt var det ikke så veldig mye slikt på, så vi stod ikke i ro hele tiden.

Omsider kom vi fram til mamma, der nøt vi en iskald boks Pepsi Max og dagens andre is. Men solstrålene er dyrebar, vi kunne ikke være inne for lenge. Når isen var spist og pepsien borte hoppet vi på syklene å dro hjemover.

Angrer ikke et sekund på at jeg trosset fatiguen. Den friske lufta gjorde godt, kroppen ble snillere i varmen, og jeg kunne velge hvor mye motstand sykkelen skulle gi. El-sykkel er rett og slett genialt, spesielt for oss som trenger litt hjelp. Tråkket oss rundt ca. 18 km i går, djevelsk stolt!

En sykkelglad hilsen

Mia

#kreftforeningen #vardesenteret #elsykkel #sol #sommer #kildentiletrikereliv #dvitamin #pokemon #is #sommerogsol #nyterlivet #fatigue #helse #tilbaketillivet #hverdag #stolt #sykkeltur

10 kommentarer

Siste innlegg