Full fres med Lure Party!

I går ble det for andre gang arrangert Lure Party i Kirkeparken, det er Pokemon Go Tromsø som står bak arrangementet. Nå som appen er utgitt i Norge har spillet eksplodert, det ble med andre ord enda flere som deltok på Lure Party i denne omgangen. Er det en ting jeg liker, så er det å observere mennesker in action. Kan da ikke være den eneste som finner slikt interessant? 

Måtte se utover parken til tider, hvem er alle disse folkene? 

Det var stor aldervariasjon på de oppmøtte, men en ting hadde alle tilfelles, de kom for å spille. Jeg våger faktisk ikke tippe antall, mange flere enn sist ihvertfall. Dette spillet er virkelig for absolutt ALLE, uansett alder. Det var barn som sprang med foreldrenes telefon, ungdom som stod samlet, og godt voksne etablerte folk som kom å tok del i en felles interesse. Samtalene gikk og latteren satt løst hos de fleste. Vi ordnet camp på plenen med pledd, inviterte de jeg så til å sitte sammen med oss, men noen er jo litt blygere enn andre.

På bildet vises ikke nært alle som var der, det er folk stående bak og på siden av meg også. Alle mulige sitteplasser var tatt i den lille parken vi har her i Tromsø.

iTromsø kom å tok noen bilder fra dagen, se bilder fra Pokemon-jakten i Kirkeparken. Bakhodet mitt ble forært en plass i lokalavisen gitt. Og det første jeg tenkte, må få farget håret, ser ut som jeg har fått måne… 

Den beste fangsten

En ny og bittelitt bedre Goldduck takker man virkelig ikke nei til. Fikk egentlig Jynx før vi kom til parken, men det var ihvertfall i byen. Endelig fikk jeg en med mer enn 40cp, og de som har vært på noe vis bedre stikker alltid av fra meg. Jeg har faktisk enda ikke rukket å se igjennom alt man fikk siden serverne datt ned i går kveld.

Har du vært på slike tilstelninger før?

Hilsen Pokemon-trener

Mia

#pokemonGO #pokemon #itromsø #kirkeparken #lureparty #pokemongotromsø #folksomt #spill #gaming 

8 kommentarer

Siste innlegg