Opprydding i kråkereiret

Minuset med å ha kort hår er at det krever en opprydding litt oftere. Det begynner å bli lenge siden man ikke hadde et strå på hodet, men fortsatt opplever jeg frisørtimene som spesiell. Ikke i like stort omfang som når kjemohåret ble klippet bort, men det er ikke det samme som de engang var. Kan kanskje høres litt absurd ut for de som ikke har opplevd det.

Jeg drar til frisører å velger selv at håret skal bli klippet kort, det er mitt valg, jeg har kontrollen!

FØR

Tror den følelsen blir å sitte ganske lenge, kanskje vil den alltid være der. Når man har blitt frarøvet muligheten til å bestemme over egen kropp så er det viktig å kjenne på de øyeblikkene man tar egne valg over den samme kroppen. Det er ingen kjemikalier eller leger som bestemmer hva som skjer på toppen, kun meg.

ETTER


Det ble en hel del ryddigere i kråkereiret! Har endelig funnet frisørsalongen som våger å ta i saksa når de klipper, skal det være kort, så skal det være kort. 

En kortklipt hilsen

Mia

#frisør #frisyre #kortklipp #mmsalong #amfipyramiden #rottereir #førogetter #opprydding #personlig #hverdag

 

10 kommentarer

Siste innlegg