Fikk æren av å gjesteblogge for Kreftforeningen

Trykk på bildet for å lese gjesteinnlegget i Kreftforeningens blogg, der jeg reflekterer over hva Vardesenteret betydde for meg under behandling. Et fristed som jeg ble så glad i at jeg startet som frivillig der når min tid som kreftpasient var over. Med det håper jeg at jeg kan være med på å gi noen den samme opplevelsen som jeg fikk første gang man trådde over dørstokken.

PS: Steike så annerledes jeg egentlig ser ut på det bildet!

Mvh

Mia

#blogg #kreftforeningen #gjesteinnlegg #vardesenter #kreft #kreftsaken #tilhørighet #medmenneske #fristed

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg