En romantisk aften med Bean Boozled

Kom over en rimelig utgave av Bean Boozled, med et lurt blikk fikk samboeren for seg at DETTE skulle vi spille. 

Vi tok på oss de mest sexy slummeklærne man fant i skapet og rigget oss klar til en romantisk spillekveld bare oss to <3 Suss, kliss og slikt <3

Samboeren var først ut, han snurret nålen, vi ventet i spenning… omsider landet den landet på valgene tutti-frutti eller sure-sokker. Han førte en mot munnen, tygget sakte. Plutselig ble han mer avslappet -Jeg tror dette er tutti-frutti….nei, vent…FY FAEN! Ansiktet hans vrengte seg i de rareste grimaser, men han fikk den omsider ned.


Det var min tur å snurre nålen, den landet på det samme som min samboer, tutti-frutti eller sure-sokker. Med tanke på hans uttrykk ønsket jeg ikke sure-sukker. Jeg måtte da få noe godt siden han var uheldig? Jeg fant en i mengden og la den på tungen. Tygget sakte… -Tutti-frutti! Nei…Å FYTTI FAEN!! Dette klarer jeg ikke å få ned…seriøst, det er verre når jeg puster. ÅÅÅH… Smaken skiften helt plutselig retning, det var som de hadde lagt et lag med tutti-frutti bare for å lure meg i starten. Jeg begynte å tørr brekke meg, med knyttet neve klarte jeg å tvinge den ned. Nå forstod jeg reaksjonen til min samboer.

Min samboer sprang til vasken, å brakk seg med lydeffekter. Han ropte med ergrelse, -SPY! DET VAR SPY!! Jeg håper du får den… Så snill du er kjæresten min, det håper ikke jeg. Han gliser idet jeg tar en imot munnen. Djevelen håper virkelig jeg får noe stygt. Dette spillet gjør oss skadefro og vonde med hverandre, på en god måte selvfølgelig. 

Vi fortsatte spillingen, alt smakte vondt, selv de som skulle smake godt. Baby wipes var som å spise såpe, et øyeblikk føltes det som om såpebobler ble dannet i gapet. Tannkrem var slettes ikke så ille, sammenlignet med mange av de andre. Holdningen i kroppen ble krokete, knærne trukket opp, jeg satt evig beredt på å få en katastrofefølelse i kjeften.

Men det verste var etterpå… de sure-sokkene nektet å forsvinne. For hvert et åndedrag kom eimen og smaken opp av halsen… å fy faen, jeg kan ikke puste uten å få flash back. Samboeren hentet Skittles i skapet, spis, det hjelper. Åååh, så fruktfullt og godt, herlig forfriskende. Nei, der sluttet det å fungere. Nøtter, drikke, forsøkte det meste, alt fikk en forvrengt smak av sure-sokker. 

Så her sitter jeg og heser og peser med en følelse av å fått trødd en gammel sur gymsokk i kjeften!

Har du spilt, og hvilken smak sitter som støpt i minnet?

En stinkende hilsen

Mia

#gaming #spill #beanboozled #snurr #suresokker #spy #romantikk #romantiskaften #spillekveld #helg #kjærestekveld #rimeligeinnkjøp

15 kommentarer

Siste innlegg