En kjip start på påsken, eller?

Nå skal jeg fortelle beretningen om den kjipe starten på påsken, det hele begynte i går…Først hadde jeg en vakt på Vardesenteret med utelukkende koselige folk og en frisk lunsj med fruktsalat. For en forferdelig måte å starte påsken.

Deretter bar turen hjem til mamma der mitt flotte tantebarn ventet, skrekkelig å tilbringe tid med familien. Hun lokket meg og søsteren min med ut på en tur med bikkja i solskinnet. Sol…tenk noe så farlig forfriskende! Ikke nok med det, vi hadde det GØY på rusleturen!

Hun påstår det var frivillig, men noen vil kanskje kalle det barnearbeid. Jeg satt som den dronningen jeg er, galant i babykjelken. Skal nevnes at den kjelken der er av ypperste kvalitet og gir ei sabla god fart ned bakkene. 

Man kan da ikke forlange at prins Lenny skal gå på de fire skankene han har fått utdelt. Nei, snakk om tøv. Selvfølgelig skulle også han få sitte sammen med dronningen i kjelken. 

Det ble lite trasking på meg, fikk jo sitte i kjelken et godt stykke. Forferdelig å bli dregd rundt slik, humpet og dumpet. Truet på livet i oppoverbakke ble jeg også, bare se!
 

Hjemme hos mamma måtte jeg se på at de brukte en evighet på å lage en nydelig middag. Uhørt å bruke så lang tid når magen ønsker mat, ble litt påfyll av snop både før og etter.

Det bør være forbud mot å servere god mat, magen min ble så stappe mett at det gjorde vondt. Her har jeg sett på dem svette på kjøkkenet i timer… for så å ende opp med en alt for mett mage. Jeg tror de gjorde det med vilje, skamme seg burde dem!

Glemte jeg å nevne hvor forferdelig kjip start på påsken dette var?

Mvh

Mia

#påske #familie #godteri #snop #lammestek #påskemiddag #kjelketur #aketur #sol #vinter #koselig #hygge #forferdeligpåske

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg