Dag 16-20 av 30 dagers utfordring med korssting!

Så fort tiden flyr! Skal innrømme at jeg ikke hadde lest ordentlig på alle dagene i utfordringen. Var derfor ikke helt klar over hvor mye tilbake i tid man skulle, så mange minner man fikk hente fram fra gamle prosjekt. Og ikke minst, se hva man egentlig har liggende. 

Dag 16. Oppbevaring


Delvis system i rotet! Elsker det gamle syskringet som jeg har fått av bestemor, som om det var laget for broderidukker! De andre to eskene består av ymse redskaper som sybuer, nåler, ferdige broderi, kits… and the list goes on! Det er det lille som er på bildet. På boden har jeg mengder med aida i ymse kvaliteter, noe arvet fra min bestemor mmm. (med mengder mer)! 

Dag 17. Favoritt designer


Det er mange jeg gjerne skulle ha hatt på listen, men både kronen og tronen må nok Margaret Sherry få. Enkelt og greit fordi hun lager søte og morsomme design i varierende størrelse. Har ikke tall på hvor mange av hennes jeg har brodert igjennom tiden, men beklageligvis har man ikke tatt bilde av alle. 

Dag 18. Hva broderer du idag?


Jeg broderer på det samme som jeg har gjort en god stund nå. Forsøker å ikke bruke hele dagen kun på brodering, men tillate meg å gjøre andre ting også. Det er ikke så enkelt skal jeg fortelle deg!

Dag 19. Rotasjon


Forsøker å kjefte litt på meg selv, IKKE la deg friste! Er så mye som lokker meg bort, men akk…

Dag 20. Antall WIPS (Work in progress)


Siden jeg forsøker å være snill pike å fullføre så må det bli disse to. Jeg vet det skal ligge et uferdig babyteppe en plass hos mamma, vil gråte av tanken… så den fortsetter vi å fortrenge… dypt bak… enda lenger… litt til… borte!

Klarer du å rotere på flere håndarbeidsprosjekt, eller liker du å gjøre deg ferdig? 

Mvh

Mia

#crossstitchitsfun #crossstitch #xstitch #broderi #naalogtraad #nålogtråd #hobby #håndarbeid #challenge #utfordring #margaretsherry #wip

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg