Bikkja fikk damebesøk (foto)

I går satt jeg hundevakt for nydelige Zelda. Skal nevnes at hun var en fryd å passe, så snill, lydig og omgjengelig. Veldig sosial og elsket å ligge på fanget for å sove eller kose. Ble litt overasket over hvor 'gammel' Jesper har blitt. Før var han raketten, nå brydde seg ikke så mye med damebesøk. Han hilste, snuste og la seg på soving. Zelda respekterte det, men ville jo så veldig leke stakkar. 

Zelda er en Havapoo, som består av havanese og mini puddel. 

Raringen min ble litt sjalu. Var Zelda i sofa, så skulle han også være der.

Ska bare ligge helt rolig her Jesper, jeg lover!

Zelda fikk virkelig bryne seg på leke til Jesper, hun fant fort noen favoritter.

Jesper, ja han lå som nevnt for det meste sammenkrøllet på plassen sin. Er i slike stunder vi merker at han faktisk har blitt eldre.

Tantungen ble sjarmert i senk av nydelige Zelda, som gjerne kom springende for å legge seg i 'klø meg' posisjon fremfor føttene hennes.

Mvh

Mia

#hundevakt #bikkje #hund #tibetanskspaniel #tibetanspaniel #havapoo #hundelek #husdyr #tibbie #havanese #minipuddel

6 kommentarer
    1. De er nå herlige begge to. Alt til sin tid. Vi har et par viltre, lekne her. Og ei gammel hundedame som synes ungdommen er et ork å forholde seg til.

    2. Tone: Er det ikke rart, før man vet ordet av det så er de ikke ungdom lengre. Å her har jeg gått rundt å pratet om den spirrevippen av en hund.. så viser det seg at han har lagt det til siden 😛

      Kan tro det blir liv med to stykker som springer rundt 😀

    3. Hei, noen som vet hvordan jeg kan komme i kontakt med oppdrettere av Havapoo i Norge?
      Vi er veldig intr!
      Mvh
      Rebecca

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg