Korssting er gøy, 30 dagers utfordring! Dag 11-15

Da er jeg halvveis i korssting utfordringen! Hadde aldri trodd jeg skulle holde ut så lenge, spent på hvordan neste halvdel kommer til å gå. Man får jo litt mer giv etter å brodere når man ser tilbake, eller på hva man egentlig har liggende.

11. Broderi mål for året!

Jeg har veldig mange uferdige kits liggende. Etter at jeg fikk KG-Chart for noen år siden ble det artigere å designe broderi selv. Så nå skal jeg forsøke å gjøre meg ferdig med gamle kits før man setter i gang å designe flere.

12. Varm drikke

En gammel regel jeg har er ingen drikker som kan lage flekker er tillatt i nærheten av broderiet. Tilfeldigvis er de fleste av disse varme drikker.

13. På farten prosjekt

Jeg farter ikke akkurat så mye, og enda mindre med broderiet. Det er nok enklere å drasse med seg annet håndarbeid, her må man nesten ha broderi, mønster, saks, nål, hoop, tråd og blyanter i ymse farger. Det tar plass å brodere ordentlig. Men skal man ut på tur, så tar jeg med denne vesken som kan romme alt jeg trenger.

14. Pågående favoritt prosjekt

Må vell si det broderiet jeg jobber med akkurat nå er favoritten. 

15. Ferdig favoritt

Stakkars, hun er offer for krøller og brettekanter etter å ha vært prikkevert bort over lang tid. Burde kanskje finne en ramme til henne. Hun er desidert en av mine favoritter! Mye fordi det var første gang man fant et kit som ikke bestod av kattepuser eller blomster. 

Har du brodert noe?

Mvh

Mia

#crossstitchitsfun #crossstitch #xstitch #broderi #naalogtraad #nålogtråd #hobby #håndarbeid #utfordring #challenge #crossstitchcrazy #korssting #wip

2 kommentarer
    1. Hei Mia.
      Utrolig flotte broderier. Skal selv i gang med korssting/broderier og er blant annet derfor interessert i å vite om du har sluttet med å blogge om emnet? Trenger også en flink blogger til prosjekt ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg