Jeg ber på mine knær Kadala!

En ting Diablo 3 spillere har til felles er frustrasjonen når Kadala ikke vil gi deg legendary. Hun sluker til seg alle dine blood shards, kniser og kaster noe dritt tilbake til deg. Som om jeg har bruk for blått eller gult? Orange er den eneste farven som teller, helst med en lekker dandert gullkant rundt!



Om du har vært offer for Kadala så anbefaler jeg å høre den nydelige sangen. Jeg finner meg selv i å synge den høyt når frustrasjonen tar ekstra tak. 

Ohh Kadala can’t you see
legendaries what i need
ohh Kadala could you please
drop a legendary piece
pretty pretty please
oohh oooh ooh

Hey There Kadala Pt. 1


For ikke å snakke om hvor vanskelig det er å få ancient loot! 

Hey There Kadala Pt. 2

c5r6ebPvZ9c


Jeg ber på mine knær Kadala, gi meg en eneste ancient!

-5bRKy3MOpw


Er Kadala snill med deg?

Mvh

Mia

#kadala #loot #gaming #spill #gamer #diablo3 #legendary #legendaryloot #ancientloot #bloodshard #d3

5 kommentarer
    1. Garden Gamer: Vet ikke om Blizzard har gjort noe, virker som man levler hurtigere denne season. Spesielt med tanke på at min ordinære bare er paragon 522…

      Få noen til å ta deg med i litt høyere greater (just stay alive), så dinger du fort opp i paragon, pluss får litt gear 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg