Late dager

Etter julaften har vi bare hatt late dager. Vi har sløvet på sofa med gode serier, time etter time. Gaflet i oss mer snop og mat enn man skulle tro var mulig, jeg har glemt hvordan følelsen av sult var… Tilogmed bikkja har vært ekstra lat disse dagene, han har gjerne snorket til langt på ettermiddagen.

I ekte latskapens ånd gir jeg dere et riktig så latskapspreget innlegg!


Vi har koset oss med spilling til langt på natt. Rosévin og Battlefront passer meget fint sammen skal jeg si dere. Fant forresten ut at jeg gjør det mye bedre ingame med litt vin innabords.

Vi har vandret tur i det andre ønsker å kalle ‘skitvær’ eller ‘storm’. Hunden ble meget lykkelig når snøen kom, så da måtte vi nesten utnytte det litt ekstra. Det ble derfor en raserunde ute idag også.

video:20151225 22

Gode, koselige og late dager!

Slummeklærne er enda på, og jeg ønsker enda flere late romjulsdager hjertelig velkommen.

Lenge leve latskapen!

Mvh

Mia

#sløv #lat #slum #juletid #romjul #lateross #koselig #nyterlivet #battlefront #gaming #spill #vinter #elskersnø #starwarsbattlefront #hverdag #latedager

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg