Utlevering av Hjelpeposen på UNN

Endelig har jeg fått levert Hjelpeposen til flere avdelinger på UNN. I det store bildet ble det ikke laget så veldig mange poser, 50 til stråle og 50 til cellegift. Håper Hjelpeposen kan gi litt ekstra julehygge for de som mottar den i disse dager.

Det varmer når Hjelpeposen blir tatt godt imot, det er slikt som gjør at man ønsker å legge inn det lille ekstra. Om du er pasient ved UNN å går til stråling eller mottar cellegift men ikke har fått Hjelpeposen ved din avdeling, så er det mulig å få tak i den på Vardesenteret. Ikke vær beskjeden, bare spør etter Hjelpeposen så får du en så lenge det er poser tilgjengelig. 

Vardesenteret på UNN finner du på gamle pasienthotellet. Gå først til D2, deretter følg skiltingen til fløy E1 (gå over brua), ta heisen eller trappen til andre etasje. Det kan høres vanskeligere ut enn det er å finne veien. Om du er usikker, hør med noen du treffer på. Det eneste som befinner seg på gamle pasienthotellet nå om dagen er venterom for distriktdrosjer, garderober til ansatte og Vardesenteret.

Jeg er så uendelig takknemlig for at jeg har muligheten til å ha Vardesenteret med på laget. Hos dem får jeg lagre eskene med de ferdige posene, samt får distribuert til pasientene. Gode Vardesenteret i Tromsø!


Dette bildet tok ei koselig dame når jeg pakket Vardesenter vognen for en trilletur med poser til avdelingene.

Jeg håper også avdelingene gir tilbakemelding eller tar kontakt om de ønsker flere poser. Ikke vær redd for at jeg skal gå tom, det er jo det som er meningen! Har bestilt inn flere poser fra Kreftforeningen slik slik at jeg kan fylle på når beholdningen nærmer seg enden.

Hvordan posene ble laget, og innholdsliste: Noen har juleverksted, vi har Hjelpepose-verksted!

Det er også egne poser til ungdommer (15-35 år), disse blir i hovedsak kombinert med den ordinære Hjelpeposen. Har enda ikke fått laget noe blogginnlegg med innholdet, det kommer! Kjenner du noen ungdommer som kunne trenge en liten ekstra hjelpepose sponset av Ung Kreft, send meg gjerne en melding i mail ([email protected]) så skal jeg få ordnet en ferdig til han eller henne. Igjen, ikke vær beskjeden!

Til alle som har fått Hjelpeposen, jeg håper den kommer til nytte og at du får glede av innholdet.

Ha en riktig fin adventstid!

Mvh

Mia

#hjelpeposen #pasient #behandling #cellegift #stråling #vardesenteret #ungkreft #kreftforeningen #giverglede #medmenneske #unn #kreftrelatert #kreft

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg