På julebord med fatigue og null plastpupp

I går dro jeg på julebord med jobben til min samboer, kjempekoselig!

Jeg hadde håpet at Medi Nor skulle ha fått høre fra HELFO før julebordet, men akk ei ingen lyd fra den kanten. Det ble derfor julebord uten protese, men klarte å finne en topp som høvelig kamuflerte mangelen av bryst. Det er jaggu meg ikke enkelt å finne kvinnelige finklær når man mangler en pupp, but I did it! Luksusproblem, kanskje. Men en luksus de fleste kvinner har påmontert kroppen i form av eget vev, kjertler og fett. Man tager hvad man haver heter det, men hva når man ikke haver noen ting? Kvelden ble fin til tross for mangel av plastpupp.

Det ble musikalsk underholdning av idol-Ingvar. 

Skal ærlig innrømme at den beste moroa lager man selv, med god hjelp selvfølgelig. Tysk-musikk quiz var tingen. Her ble det alt fra Günther til Rammstein, og noe klassisk. Altså kunne alle delta med NOE. Jeg bruker ikke å være spesielt flink til denne type quiz, men akkurat her kunne faktisk jeg også noen. Mye takket være min bror og hans fantastiske etterligning av Günther. Best av alt team truck-impregnert vant! We are the champions! 

Utrolig koselig å hilse på mange av kollegene til min samboer, og deres bedre halvdeler selvfølgelig. Her snakker vi om en inkluderende gjeng, det skal dere ha. Må bare beklage om jeg kunne virke noe fastlåst til bordet og stille av meg, det var best å holde seg mest mulig i ro på grunn av fatiguen. Ingen poeng i å sløse med energien allerede på starten av kvelden. 

Hva er det nest beste med julebord? Ja, etter de hyggelige folkene, maten selvfølgelig!

Kall det gjerne en forsmak på julemiddag. Jeg kan ikke annet enn å skryte Mydland opp i skyene, det smakte virkelig. Nå er det ikke ribbe på bildet, men det sier vell seg selv at det også stod på menyen. Tilogmed restauranter sliter med å kunne servere ribbe med sprø svor, dere fikk det perfekt til. Både pinnekjøttet og ribba hadde nesten ikke fett på seg, bare lekkert, lekkert kjøtt. 

Kvelden var kanskje ung for mange, men fatiguen min sa det var på tide å komme seg hjemover. Gentleman som min samboer er, slo han følge med meg hjem. Han lot også meg stå inne i varmen imens han var ute å ventet på taxien.

Nå viste det seg at noen hadde røvet taxien ifra oss, så vi ble stående å vente en god halvtime. Sigurd ringte å etterlyste, sjåføren beklaget så meget. Slikt skjer, spesielt på denne tiden av året. Sjåføren fortjener skryt for kundeservice, vi fikk en god trøstepris for å ha ventet så lenge.

Sliten, men det var verd det! Tusen takk for en hyggelig kveld.

Mvh

Mia

#personlig #hverdag #julebord #juletid #steming #fatigue #neumann #plastpupp #finklær

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg