Brilleslangen meg?

Det er ikke så lenge siden jeg anskaffet meg linser, etter mye prøving av diverse typer ble jeg fornøyd til slutt. Hvor ironisk er det ikke at jeg kort tid etter fant et par briller på TGR med min styrke, minus 2,50? Brillene kostet forøvrig bare 40 kroner, så da var det vell innlysende at jeg bare måtte kjøpe dem.

Nå skulle det vise seg at å skaffe rimelige briller var et godt trekk akkurat nå. Blåfargen i håret farvet av bak ørene, brillene ser ikke ut! Men hva gjør det når de kostet 40 kroner? Da kan jeg lett kjøpe meg nye når jeg føler for det. Og ikke minst, de vanlige brillene mine er intakt uten blå flekker.

De ser ikke så aller verst ut heller må jeg si. Litt uvant med så markerte briller, men det gikk seg til. En annen ting er at de ikke dugger, siden det er ekte plastikk. Noe som er et kjent problem for de fleste brillebrukere nå på vinterstid.

Trenger du rimelige briller, så ta turen til TGR! 

Om du vet av flere plasser som har minus 2,50 briller rop ut! Virker som de fleste har pluss briller, eller bare til minus 1 og 2.

Mvh

Mia

#briller #brilleslange #rimeligeinnkjøp #rimelig #økonomisk #billigerbra #tgr #tigerbutikken #mote #billig 

15 kommentarer

Siste innlegg