Aller Media gir underholdning til kreftpasienter (sponset)

Det var noe jeg ønsket til posen, som ikke gikk på det å lindre bivirkninger direkte. Men å lindre hodet, få litt hvile, tenke på noe annet, få tiden til å gå når man venter på sykehuset. Lett underholdning, et blad eller kryssord tenkte jeg ville passe fint. Det er noe med å ta vare på sjelen også, ikke gå rundt å overøses av sykehusinntrykk hele tiden. 

Elderly woman reading magazine
Licensed from: phovoir / yayimages.com

Til min store glede sa Aller Media ja til å sende noe. Man er alltid like spent på hva som blir tilsendt, og hvor mye. På morgenen tidligere i uken fikk jeg en telefon, det var en mann som lurte på om jeg virkelig skulle ha forsendelsen til den adressen. Han sa det ikke på det viset, men i bunn og grunn forberedte han meg på at dette kom til å bli en del. Han understreket at det var snakk om en halv palle med magasiner, og at det beste ville vært å kunne tatt imot dem ved en institusjon eller lignende. Jeg fikk hurtig ordnet ny plass for å motta forsendelsen, tok bare noen dager så var de her. Han løy ikke når han beskrev mengden. 

Man blir så utrolig glad når slikt skjer! Vi har så mange hjertegode mennesker der ute i vårt langstrakte land. Ønsker at de alle skulle kunne sett, hørt og følt på den følelsen et menneske får når de mottar noe slikt. Gleder meg som et barn til den dagen noen kan få ett av bladene deres, senke skuldrene og slappe av, lese seg litt bort fra en sykehushvit hverdag.

Jeg hadde sagt ifra om at man ikke trengte nyeste dato på bladene, det at det er noe å bla i holder i massevis. Aller Media har vært så snille å sendt diverse titler, så her er det noe for alle aldre og kjønn.

Autofil
Jeger hund og våpen
Båtmagasinet
Samler og antikkbørsen
Topp Girl
Henne
KK
Se & Hør kryssquiz

Husker selv vi satt på bakrommet på kreft poliklinikken å fant et Vi menn fra 2006, ingenting imot bladet, men det var kanskje litt vell gammelt. Greit å kunne gi et blad i posen, som ikke er helt slitt ut. Selv om det ikke er av nyeste dato, så er det noe med det å få et eget blad man kan ta med seg hjem, eller på hotellrommet.

Tusen hjertelig takk Aller Media!

Mvh

Mia 

#magasiner #blader #lesestoff #allermedia #kreftrelatert #kreft #behandling #stråling #cellegift #sykehushverdag #hjelpeposen #unn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg