Tok saksa fatt på gamle brystholdere

Jeg har forsøkt å finne BH innlegg, eller padding på de fleste undertøybutikker. Husker de hadde slikt engang i tiden, men nå er det visst størst mulig bryst som gjelder. De er likt slike man finner i sports-BH. Jeg ønsker å forme bysten, ikke forstørre den.

Grunnen er enkel, det er vanskelig å finne brystholdere i størrelse 70AA til en rimelig penge. Det er enda vanskeligere å finne en som passer til protesen. Jeg har derfor endt opp med å bruke mye myke brystholdere uten cup størrelse, og sports bh. Alle må ha mulighet for å ta ut innlegget, for da kan jeg fjerne det helt på den opererte siden. Siden dette er brystholdere som blir formløs og presser brystet flatt om man ikke har innlegg, så er det høyst nødvendig. Jeg har som nevnt ingen stor gjenværende pupp, den har krympet enda en størrelse. Med vanlig brystholder må jeg bruke protese, ellers blir det en tom pose på høyre side.

Det jeg oppdaget var at innleggene ofte ikke lever så veldig lenge, de blir fort slitt og vil ikke ligge ordentlig i brystholderen.

Gikk igjennom skapet mitt å kastet en masse undertøy som ikke passer lengre, deriblant en pose med brystholdere.

Startet å føle meg fram til de som kunne egne seg, hentet fram saksa og klippet etter cupen. 

Når alle omsider var klippet ut var det på tide å forme dem. 

Varierende størrelse, så passer de til forskjellige brystholdere. Siden disse er gjenbruk fra gamle slitte brystholdere, så kan man fint ta saksa frem å forme de ytterligere før brukt. Du ser kanskje at noen har en ganske rett kant på siden, denne skal være inn mot armhulen. 

Stroppene og sløyfene har jeg allerede planer for.

Er det noen som har forslag til hva jeg kan lage av spilene? Trenger ikke være funksjonelt, kan like gjerne være dekorasjon av noe slag. 

Mvh

Mia

#bh #brystholder #gjenbruk #miljø #innlegg #padding #undertøy #brystkreft

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg