Clicker Heroes – Spillet du bare må ha!

Hvem skulle tro at noe så enkelt kan være så avhengighetsskapende. Og det er GRATIS! Så her er det bare å hive seg rundt med klikkingen!


Clicker Heroes, screenshot.
 
Hva går egentlig spillet ut på? Det ligger i navnet, du skal klikke på monstrene og komme deg til så høy level som mulig. Underveis kjøper du helter, som du oppgraderer slik at de blir sterkere. Penger får du fra monstrene du dreper. Enkelte helter har spesielle ferdigheter de kan gjøre, disse kan du ikke bruke for ofte. Anbefaler derfor at du sparer slikt til bossene, eller rett før du logger av. Det er en ny boss hver femte level.

Glemte jeg å nevne at spillet dreper monster automatisk når du er offline? Du genererer derfor penger hele tiden, etter en lang dag så har du noen oppsparte kroner å bruke til oppgradering av heltene dine. 

Om du har steam anbefaler jeg å bruke det. Når jeg undersøkte nærmere oppdaget jeg at du faktisk kan spille dette i nettleseren på facebook, eller direkte på deres offisielle side. Se nederst på siden for direkte link. Jeg vet ikke hvordan det fungerer i nettleseren når det gjelder å generere penger når du er offline. Muligens må du mer aktivt lagre spillet. Du får bare prøve deg fram. Gi meg gjerne tilbakemelding på akkurat det.

Sett igang å klikk!

Spill via Steam

Spill via den offisielle siden deres.

Spill via facebook


Mvh

Mia 

#gaming #spill #data #pc #clickerheroes #spillanmeldelse #indiegames

5 kommentarer

Siste innlegg