Mamma og storesøster vant! <3

Jeg blir så lykkelig når folk rundt meg vinner små gleder i hverdagen! Tidligere idag nominerte jeg mamma og søster til en konkurranse itromsø hadde på facebook. Tenkte ikke noe mer over det. 


De fortjener absolutt en avbrekk i hverdagen <3

Dro på handling med familien, greit å komme seg litt ut. Jeg og mamma står i kø på Obs kafeen da det tikker inn en melding på facebook innboksen. Til vanlig venter jeg heller til senere med å lese, men det var et ukjent navn, så jeg valgte å åpne den. Ble lettere sagt gledelig sjokkert, de vant! 


Samme beskjeden som jeg fikk på innboksen la de ut på FB siden sin.

Det viste seg at min søster egentlig hadde planer, men hun klarte heldigvis å få omrokkert litt på kortene. Da blir det tur ut på mamma og søster i morgen! Jeg sitter barnevakt for tantungen. Vi skal kose oss hjemme hos mamma med snop, kryssord og mudmask!

Kos dere på Jardars juleshow mamma og søster! Senk skuldrene en kveld og bare nyt, dere fortjener det virkelig!

Intet våger, intet vinner. Det lønner seg å være ærlig, og ikke minst å faktisk delta!

Mvh

Mia 

#vinner #theedge #itromsø #konkurranse #jardarsjuleshow 

4 kommentarer
    1. Det va utrulig snilt og omtenksomt av dæ, Mia! Og to verdige “kandidata” 🙂
      Trur det blir kjempetrivelig for dem :)Dem e det vel unt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg