Se hva Sigurd vant fra Buzzit!

Da kan jeg endelig avsløre hemmeligheten som jeg nevnte for en tid siden.

Man ser jo stadig konkurranser på facebook der du skal like, dele eller kommentere. Vell jeg nominerte min kjære samboer Sigurd i en slik konkurranse. Vi tenkte ikke noe mer over det, da det begynner å bli daglig facebook kost.

 

Tiden gikk, så plutselig fikk jeg en hyggelig beskjed på facebook!

Har klart å holde forholdsvis greit tett om at han vant, med unntak av noen få personer. Jeg mente vært et ord jeg skrev om min kjære Sigurd. Folk på vår alder er som regel opptatt med enten familie eller å ha det gøy, studere eller jobbe, bygge livet sitt. Ikke å ta vare på sin kreftsyke samboer, det er noe man tenker bare skjer med “gamlinger”. Det er så fjernt fra tankene til de fleste på vår alder, det var fjernt fra våre også. Sigurd fortjener derfor et lyspunkt i hverdagen han også. Han fortjente virkelig å vinne!

Han gjør absolutt alt for meg. Han gjør det meste av husarbeid, han henter både drikke og mat til meg. Han kjører på butikken å kjøper mat når jeg ikke klarer tanken på noe av det som allerede befinner seg i kjøleskapet. Han er med meg på sykehuset, i timesvis. Han sitter å venter ved sykesengen, eller når jeg har vært under operasjon. Han er den første jeg ser når en våkner bedugget av medikamenter. Han har hjulpet meg med klærne etter operasjon. Han har hjulpet meg med sårpleie, tapet arrene mine. Han både gråter og ler sammen med meg. Uten han hadde jeg nok ikke fått i meg stort med mat til tider. Han og hunden er mitt lyspunkt i hverdagen!


En lykkelig Sigurd utenfor Nordlys med sin nye iphone 6

Inne på Nordlys møtte vi en blid dame, sjefen av Buzzit.no. Hun overrakte iphonen til Sigurd, kort og grei prosess. Vi takket for oss og kjørte direkte på Jekta. Sigurd måtte nå få anskaffet deksel og skjermbeskytter til sin nye telefon. I skrivende stund driver han å fikser på sin nye flotte telefon. Det gleder meg å se han så glad!


Sigurd sin nye iphone 6!

Men det var ikke den eneste gladnyheten i dag, Sigurds søster June vant blikkenslager-NM 2014. Første kvinne som deltar, og hun stakk av med seieren!

Gratulerer June! VM neste!


Flotte June stakk av med seieren! Bildet er stjålet fra en Stian, med tillatelse fra June selv.

For en flott dag!

Mvh

Mia

 #buzzit #nordlys #iphone6 #norgesmester #blikkenslager

5 kommentarer

Siste innlegg