Egmont tenker på alle kreftpasienter (sponset)

Som nevnt tidligere er det ikke bare kroppen som skal pleies, men også hodet. Det kan gjerne bli litt vell mye sykehus til tider, å da trenger man noe å hvile blikket mot, noe som tar deg litt bort fra medisiner og hvite frakker. Egmont Kids har virkelig tenkt på alle i denne sammenheng.

Egmont har ikke bare tenkt på at barna skal ha litt lesestoff, men også underholdning på annet vis. Kryssord, sudoku og quiz kommer alltid godt med! Kan være veldig fint for en familie som må bruke lang tid på sykehuset, noen er kanskje innlagt eller på isoloat. Da er det veldig fint å ha noe for å få tankene bort fra sykehushverdagen, men også for å få tiden til å gå. Hva er vell bedre da enn quiz?

Som dere ser på bildet her er det virkelig noe for alle! 

For all del, jeg skal ikke nekte en godt voksen mann å lese Billy heller. Tegneserier anser jeg som et felles medium, som hele familien kan ta nytte av å lese. Jeg leser tegneserier, det samme gjorde min far. Det er lett og enkelt å ha med seg på sykehuset, man kan fint stoppe midt på siden når pleieren kommer for å henge opp flere poser med cellegift.

Tenk på alle de damene, mennene, unge og eldre som nå kan få noe å syssle med når de sitter på venterommet, i cellegiftstolen, på isolat, avdelingen eller på hotellrommet. Det har så mye å si at man pleier seg selv på alle områder, dette er en av dem.

Oppdatering!
Jeg trodde alt var mottatt i posten, der tok jeg jaggu feil. Plutselig kom enda en pakkelapp, men på et annet postkontor. Når jeg tenker meg om fikk jeg en mail fra de, men akkurat i øyeblikket var jeg på vei til konferansen på Fornebu.En hel eske med Donald Duck blader, gleder meg så utrolig mye til små hender kan bla i dem. For en herlig overraskelse å få enda en pakke fra Egmont!

Tusen hjertelig takk Egmont Publishing, dere hjelper flere enn dere aner!

Mvh

Mia

#tegneserie #billy #egmont #donald #kryssord #sudoku #pondus #magasiner #kreftpasienter #cellegift #behandling #stråling #sykehus #unn #hjelpeposen #kreftrelatert #egmont

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg