Julebord på toppen av verden

Onsdag føyk jeg avgårde på julebord med Vardesenteret og en skokk av andre gjester. Litt starttrøbbel var det med buss forsinkelser og snøvær som blokkerte utsikten, men alt i alt en fantastisk dag. Det er alltid så utrolig koselig å møte både kjente og ukjente fjes i slike lag, folk er bare herlig rett og slett

Hadde bare fått fire timer på øyet, men det skulle ikke stoppe meg fra å ha en fin kveld

 

Har ikke en eneste klage, fjellheisen i Tromsø leverte og mer til! Lokalet var pyntet og velkomstdrink ala gløgg ble servert av flittig personale

Det ble musestille når folket begynte å forsyne seg. Er vell gjerne da man vet at maten virkelig var god
 


Nevnte jeg hvor hyggelig og flittig personalet var? La meg si det igjen. Siden jeg ikke kunne spise den desserten som ble servert spurte vi om de hadde noe annet. Det kom nok litt plutselig på, så ble tilbudt is i første omgang. Siden jeg frøs litt var ikke akkurat is det jeg foretrakk… Gikk tilbake til plassen min, og før jeg visste ordet av det kom en hyggelig servitør bort og spurte om jeg kunne tenke meg en fruit plate, selvfølgelig! Ble helt paff av kunstverket de hadde laget til meg! Det gjorde virkelig dagen komplett

Titt og ofte så vi ut vinduet, alltid med et lite håp om at snøværet skulle gi oss en liten sjanse til å se byen i all sin prakt fra toppen av verden. Lenge så det ut til at det skulle bli med tanken

 

Før vi visste ordet av det lettet kong vinter på snøbygene og viste oss byen i all sin prakt. Endelig fikk vi nyte utsikten over byen og knipset noen bilder


Var fornøyd, mett og ekstremt sliten i etterkant, men det var verd det. Tusen takk for enda en minnerik kveld sammen med flotteste Vardesenteret, dere er gull! Hadde ikke trodd jeg skulle komme meg ut døra de nærmeste dagene.

En fornøyd hilsen

Mia

#vardesenteret #fjellheisentromso #fjellheisen #julebord #julekos #sammenervisterke #kreftrelatert #kreftforeningen #helse #unn #påtoppenavverden

10 kommentarer

Siste innlegg