Rosa lunsj med wow faktor!

I går tok jeg turen bort til Vardesenteret på en rosa lunsj. Bussen min ble litt (les veldig) forsinket, men fram kom man. Når jeg omsider stakk snuten innenfor Vardesenterets vegger ble jeg møtt av et folkehav. Så mange blide mennesker som hadde tatt turen for å være med på en ordentlig rosa lunsj sammen.

Var ganske sliten etter dagen før og bussturen generelt, men følte det var flott å være der. Ta del i samtaler med både kjente og ukjente. Brystkreftforeningen stilte også med loddsalg, men først Vardesenteret sin egen trekning. Alle gjestene hadde nemlig fått skrevet navnet sitt på en lapp når de ankom. Min tur å trekke, trakk visst meg selv. Premien var ikke småtterier heller, to billetter til Rakettnatt til neste år. Wow sier jeg bare!


Brystkreftforeningen satte igang med sin trekning, hadde kjøpt meg noen lodd men vant ikke. Gjorde ingenting, hadde stukket av med en utrolig god premie allerede. 

Enda bedre ble det når en kar trakk fram munnspillet, spontan musikk er herlig. Det stoppet ikke der for kort tid etterpå drog han fram gitaren å sang av full hals. Alle applauderte og smilte når han var ferdig. Slikt liker vi!

En flott dag sammen med herlige folk 


Fornøyd hilsen

Mia

#rosalunsj #rosasløyfe #brystkreft #brystkreftforeningen #kreftsaken #vardesenter #unn #helse #sammenervisterke 

12 kommentarer

Siste innlegg