Utfordret av Fullstendigkaos til Scary 17

Begynner like greit med å si, har du ikke vært innom fullstendigkaos sin blogg så bør du det NÅ! Du vil ikke angre, han er fullstappet av galskap og humor. Aylar Von Kuklinski, jeg digger deg! 

Så over til 17 spørsmål og svar, skal forsøke så godt det lar seg gjøre

 

horror hand
Licensed from: Yellowj / yayimages.com

Personlig horror:

Den ekleste opplevelsen ever?: Denne var vanskelig, det er jo så mye som er ekkelt. Vet om en ting, men tror ikke den egner seg på trykk. Kanskje vil enkelte ting fra mine ungdomsår sette bildet folk har dannet seg ut av spill. La oss bare si det sånn at ei ugleformet drage (slik man flyr med ute) var drit skummel og jeg var rimelig sikker på at jeg kom til å dø! Kryptisk.

Hva skremte deg mest som liten?: Hufsa, hvem er ikke redd henne? Husker gardinene var formet slik at det så ut som hun stod på yttersiden av vinduet… brrr

Hva skremmer deg mest akkurat nå?: Den største frykten jeg har idag er at jeg ikke skal bli frisk fra fatiguen, at jeg alltid skal være så sinnsykt redusert. Ikke kunne studere eller jobbe, aldri kunne leve livet slik det bør.

Har du noen fobier – hvis ja, hva?: Haaaater insekter! Kommer det en djevel så slipper jeg alt og stikker!

Din aller skumleste venn heter..?: Tror ikke jeg har noen direkte skumle venner. Kanskje er de skummel fordi jeg ikke vet de er skummel? Åh åh!

Skummel kultur:

Artist/ band: Rob Zombie

Sang: House of a 1000 corpses
 

Bok: Er utrolig dårlig på å lese bøker. Må bli ei bok jeg leste i ungdommen om en pyroman som ble våt i trusa når ting brente… 

Film: Romantisk kliss er ganske skummelt…

Tv-serie: Hotel Cæsar, uten tvil!

Spill: Det første resident evil spillet. Husker jeg elsket introen, når de ble sluppet av med helikopter og jaget

Hva skremmer deg mest:

Nåler eller kalorier?: Den var litt vanskelig! Ville sagt nåler før, men har blitt så vandt til å bli stukket. Kalorier ønsker jeg jo hjertelig velkommen

Flaggermus eller edderkopper?: Edderkopper! Flaggermus ser nusselig ut

Klovner eller zombier?: Hmm… det er noe urovekkende med klovner. Ganske sikker på at de muligens er bittelitt psykopat

Buktalerdukker eller porselensdukker: Porselensdukker. Kommer nok av at det var mye av den sorten når jeg var barn. De stod bare der med et kaldt stirrende blikk

Tannleger eller regjeringen?: ​Regjeringen. Politikere generelt, spiller ingen trille hvem som sitter bak roret. Spenna gærn alle som en

Høye eller mørke steder?: Er egentlig ikke redd noen av delene, men om jeg må velge blir det nok mørke steder

Takk for utfordringen, jeg sender ballen videre til Søtmonsen, Jason Armstrong, Lady August og frodith

En skummel hilsen

Mia

#utfodring #bloggutfordring #scary17 #oktober #halloween #justforfun 

16 kommentarer
    1. Øjj.. ja jeg fikk lese 😀 Smatt innom han der karen også 🙂 Brukbar oppladning til Halloween.. skjønt det har aldri blitt noen markert dag i vårt hus,, men vet at barnebarna er litt gira på det der 🙂 Ha en spøkelsesfri lørdag aften 🙂

    2. Hahahaha, måtte le litt nå. Leste igjennom spørsmålene igjen, der det står mellom tannlege og regjerningen. Jeg leste regningen xD haha. om det var tannlegen eller regningen hos tannlegen xD haha. jaja ;P Like ille begge to ;P
      Jeg har forresten rommet hjemme hos mamma og pappa fult av porselensdukker om du vil se ;D

    3. Først av alt: Tusen takk for hyggelig omtale og hyggelige ord helt øverst her! ^^ Og.. Nå er det totalt fire av fem som har gjort denne her, og du er en faktisk den eneste som har valgt å sende “ballen” videre til andre spesifikke bloggere, slik som jeg tenker er litt av greia med disse her. Bra! 😀
      Også rett på spørsmål en: Må si jeg ble litt nysgjerrig på å lese en utvidet versjon av det der. Men hvis du ikke vil, eller hvis det på en eller annen måte kan “skade” noen at du bringer frem denne historien frem i lyset igjen, så skjønner jeg om du vil la være 🙂
      Ah, apropos Resident Evil: Har du prøvd eller sett noen spille det nyeste spillet som kom ut i januar i år? Hvis ikke så er det noe jeg virkelig kan og vil anbefale deg at du gjør. Det spillet er altså så blodig fantastisk at jeg har nesten ikke ord for det. Eller, det er vel det jeg har, og nettopp derfor med tanken på hvor mange jeg har så tror jeg at jeg skal prøve å ikke skrive noe mer om akkurat det nå før denne kommentaren blir kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempelang. Hehe, men sjekk ut det siste Resident Evil-spillet om du ikke alt har gjort det! ^^
      Da var jeg visst ferdig med å kommentere de tingene som jeg lot mest merke til her, nei vent.. Hva er det med Hotel Cæsar du finner så skummelt? 😮 Sånn bortsett fra at det er mitt andre hjem, mener jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg