En herlig dag for workshop

Klokken 11.30 kom jeg plutselig på at man faktisk skulle ut av huset på en søndag. Det er jo ikke helt den vanlige rutinen, man er jo vandt til at alt er stengt. Sprang i dusjen og kastet på meg fjeset før man løp ut døren for å nå bussen. 

Så fantastisk å se hvor mange som dukket opp for å perle fuck cancer armbånd sammen med Ung Kreft. Tenk at så mange i vår lille by stiller opp for en god sak. Vi er rett og slett griseheldig!


Måtte dessverre trekker meg tilbake relativt tidlig, skulle ønske jeg hadde klart å perle enda flere. Er i slike stunder jeg forbanner fatiguen litt ekstra, man vil jo så gjerne. Men må nok bare innse at støy er en utløsende faktor. Kjøpte meg et sort armbånd som jeg bærer med stolthet, FØKK CANCER!

Nydelig i Tromsø-byen

Sliten og rufsete etter en god dag


Kjempefornøyd med dagen så lang, men føler at denne damen bør lete fornuften fram fra nederste skuff og slappe av resten av kvelden

Du får kjøpt armbåndene i Kreftforeningens nettbutikk

Flerfarget armbånd 
Rosa armbånd
De sorte er for øyeblikket ikke på siden

En fornøyd hilsen

Mia

#ungkreft #kreftforeningen #fuckcancer #workshop #fuckcancerarmbånd #forengodsak #kreftsaken #tilbaketillivet #helse #solidaritet #sammenervisterke

14 kommentarer
    1. Va hyggelig å se dæ igjen i dag, du fine Mia. Kos dæ masse å slapp av resten av dagen, så ses vi plutselig igjen 😉

    2. Så bra at mange stiller opp! og syns det var et flott bilde av deg! Ha en god søndagskveld!

    3. Høres ut som en flott og fin søndag, alt støyet til tross. Mener å huske at jeg også drev litt med perler før og at det var noe jeg ikke bare gjorde fordi jeg “måtte”, men også fordi jeg syntes det var gøy å drive på med. Drev ikke noe særlig med på det på hjemmebane vel og merke, var først og fremst i barnehagen og på skolen, men når jeg fikk drive på med det der, så ja, så var det noe jeg ihvertfall stort sett trivdes ganske greit med 🙂
      Og duuu! ^^ – Jeg har ganske nylig lagt ut et nytt innlegg på bloggen som jeg har kalt for “Scary 17”. En slags liste over 17 forskjellige spørsmål og ultimatum som er ment som en slags oppvarming til Halloween. Og i den forbindelse har jeg nå lyst til å utfordre nettopp DEG samt fire andre bloggere jeg liker å titte innom, til å kaste seg på. Skjønner og går selvfølgelig greit om du ikke har tid eller ikke vil, men hadde likevel vært gøy å sett hva du ville svart på samtlige av de samme spørsmålene jeg nå nettopp har besvart inne hos meg selv! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg