Driter i hva som er fornuftig – Stakk til skogs!

Har vært sykt inaktiv på de fleste fronter, ikke energi eller ork til noe. I går rørte jeg ikke en finger før i 18.00 tiden, da kreket jeg meg over på datamaskinen. Har mye som skulle vært gjort, men lite energi til å gjøre det…

I går var det nydelig vær, etter jeg hadde lempet søpla dit den hører hjemme vurderte jeg å gå en tur. Men først måtte man hjem å skifte, når man kom inn døra innså man at nei, dette orket ikke kroppen. Idag er været like flott, enda en gang ville jeg gå tur. Det betyr å tilsidesette det jeg bør gjøre. En setning fra kvelden på The Edge om fatigue ringte i øret mitt, “gjør det som gjør deg godt”. De snakket om å droppe husvask til fordel for en tur i skog og mark. Tygget litt på tanken. Jeg gjør det, jeg driter i hva som er fornuftig og bør gjøres!

Stakk til skogs for en dose D-vitamin og frisk luft!


Blåbær!


Husket heldigvis min trofaste camelback, det var så varmt!

Løvet gulner, men sommeren gir oss noen dager til

Gikk ikke langt, men fikk litt utsikt

Kroppen kommer nok til å si kraftig ifra, men det var verd det!

Hvordan er været der du bor?

En sliten men fornøyd hilsen

Mia

#helse #personlig #hverdag #livetetterkreft #fatigue #utslitt #helse #utpåtur #friluft #skogogmark

15 kommentarer

Siste innlegg