Litt kaotisk i nuet

Livet er ikke for pyser sier de, man har de opplevd når livet slår kråkefot på deg igjen og igjen? Titter bare innom for å si at jeg enda er her, men hverdagen er så fylt med kaos for øyeblikket. De gangene jeg trykker pause på det kaotiske så velger jeg å trekke meg tilbake, slappe av, være litt i en annen tid og sted. Det hjelper, men det gjør meg mer asosial. Nå er jo fatiguen en følgesvenn jeg ikke trenger mer besøk av. Akkurat i nuet får det bare være slik, så får jeg plukke meg selv opp igjen senere. Akkurat i nuet er det alt jeg trenger.


Har blitt helt opphengt i små dikt og sitater…

er kanskje bare en slik periode?

Spiller en god del for tiden, for meg er det mer avslappet og sosialt enn hekling. Måtte nesten lage et sitat i spillet også, håper dere liker det. Forøvrig har jeg en egen instagram for spill, Lilleskygge_Gaming. Ser dere meg ikke her, så er jeg ihvertfall der.

Avslutter med en sang som har hatt stor betydning for meg denne sommeren

 

Håper dere alle har en fin start på høsten og hverdagen

Hilsen

Mia

#personlig #kaos #sliten #fatigue #gaming #sitat

 

12 kommentarer

Siste innlegg