En koselig sommerdag

I går var en nydelig dag her i nord til tross for litt småsur vind mot midten av dagen. Dro med flokken (aka familien) slik at min bror og hans kone fikk trent lille valpen på litt innkalling. Hunden og minste tantungen på 2 år storkoste seg med å løpe rundt. Lillejenta var kjempeflink til å kalle på hunden og skryte når hun kom. De to kommer virkelig til å bli bestevenner!

Var trøtt som bare pokker på grunn av lite søvn natten før, men det å være trøtt er jo ikke noe ukjent fenomen for denne damen. Egentlig litt godt å “bare” være vanlig dødstrøtt, fatiguen kom snikende litt senere. Tok et bilde i bedre kvalitet med kamera, men bedre kvalitet vil også si at alt den man vil skjule vises. Som mørke uflatterende hengekøyer under øynene, lekkert

Etter den lille spasertuen bar veien hjem igjen, fikk meg en liten pause før det var grilling hos min bror. Imens han og mamma fikset maten tullet jeg litt på veranda med tantungen, og lo meg skakk av ei bok jeg fant i bokhyllen til min bror. Gu jeg har tørr humor til tider!

Fikk ihvertfall en veldig god latter før middagen var klar. Nydelig mat!

Med en mett og fornøyd mage dro man hjem igjen, spilling på agendaen, World of Warcraft. Om noen er alliance på Silvermoon, rop ut! 

Det blir nok litt stille på bloggen framover, har en del tidkrevende ting som må gjøres 

Mvh

Mia

#hverdag #tur #tønsvika #hund #koselig #grilling #bbq #familie #hund #valp

14 kommentarer
    1. For en søt valp :)) Vanlig trøtt er greit ja…i alle fall av og til ..men helst når man SKAL sove :)) Kjempefint bilde av deg <3

    2. Først og fremst: Så søt en hund!! ^^
      Og apropos tretthet: Jeg skulle se “Rings” i går. Dessverre begynte jeg å slite litt etter å ha fått i meg litt over en halv dose hjemmelagd pizza, så etterhvert ble jeg bare mindre og mindre fokusert, så den siste halvdelen av filmen føler jeg nå at jeg burde se om igjen, da jeg faktisk ikke fikk med meg hvordan filmen sluttet.. Sånt hater jeg når skjer, skulle ønske nå at jeg heller bare slo av filmen når jeg begynte å kjenne på dette forså å spare resten til i dag, men foreløpig er det noe jeg ikke er så flink til. Er generelt ikke så flink til å stoppe noe hvis jeg først har begynt på det.

    3. For en nyyydelig valp <3 Smelt 😀 Å være sliten er ikke mye digg og kroniske sykdommer tærer fort på enhver kropp. Håper du føler deg bedre snart <3 God klæm <3

    4. Å være trøtt/sliten over lang tid er ikke noe lett, men det ser ut som om du har hatt en fin dag likevel. Kjempesøt hund:) ha en riktig god dag videre 🙂

    5. Så flotte bilder…og nydelig bilde av deg! Håper dagen i dag også blir fin! (henger litt etter med lesing av blogger…)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg