Kjører sommerstil!

Vi har vært utrolig heldig her nord, sola har fått stekt i flere dager. Graderstokken har virkelig fått kjørt seg, stakkars den er ikke vandt til slikt. Har ikke fått utnyttet den så mye siden man ble syk, men det er en annen historie. Varmen kan bli ekstrem i leiligheten, det er ikke en underdrivelse engang, det blir fort 40 grader. Bikkja og jeg kapitulerte på sofa hver kveld, her er temperaturen litt mer behagelig. Slettes ikke så ille å snorke på sofa egentlig. Det ironiske er at uansett varme så kan jeg IKKE sove uten gode ull læsta!

Andre slenger ut typiske bilder av bein, sommer og sol. Helst fra ei strand. Dere får være fornøyd med at mine kommer fra sofa, men det lekreste fottøyet known to man! 

Har du noen sære vaner?


En sommerslig hilsen

Mia

#strikkalæsta #strikkalester #sommer #sovesofa #bærrelekkert #nordnorge

13 kommentarer
    1. Jeg har nok noen sære vaner, men ull-lester er ikke en av dem 😀 He-he.. Så deilig dere har så fint vær da, Det fortjener dere jammen meg 🙂

    2. Så trist at du ikke får utnyttet dette finværet deres da…men sånn er det…du må ha god bedring, og hold ut i varmen! 🙂

    3. Like greit å bare være inne og chille. Jeg har bestemt meg for å droppe sol-hysteriet selv. Det er så tungt å hele tiden måtte slippe alt og løpe til hvor enn sola er hver gang det er sol ute, for det er jo ikke ofte den skinner slik som dette. Er jeg ute når det er sol, så er det fint, men er jeg inne, så er det også fint. Nydelige læsta forresten 😀

    4. Aaaah…!!! 😉 Jeg kjenner meg SÅ igjen!! :-p Jeg også bruker ullsokker, hele året! Også om sommeren. 😉 Tihi..
      Herlig at dere har fått fint vær “der oppe” også! Det gjør liksom noe med humøret det, når solen skinner..
      <3 klemmer

    5. Viktoria: Herlig tankegang <3 Er jo sant, vi blir jo tussete etter å måtte suge til oss så mye sol som vi bare klarer. Uvitende om vi får den hele sommeren, eller bare noen dager 😛 Tusen takk! Bestemor som har strikket <3 hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg