Gi deg selv litt egentid

Den siste tiden har jeg brukt på meg og bare meg! Før helgen var samboeren på rep, mamma passet bikkja og jeg var mutters alene hjemme. Til vanlig ville jeg syntes det var greit kjedelig med slik stillhet, men det var deilig når hodet og kroppen var utslitt. Har enda ikke kommet meg ovenpå etter den trappe-turen på The Edge. Utrolig hvor lenge det skulle sitte i denne gangen…


Slapp slabbedask

Har brukt dagene til å sløve på sofa, game, spise to poser potetgull og annet rask. Synge av full hals, og ta litt headspace (meditasjon) i flekkene. Siden jeg enda er utmattet blir nok det normen fremover også, så beklager enda en gang for lite blogging

Unn deg litt egentid!

 

Det er ikke egoistisk med selvpleie, men ytterst nødvendig til tider. Anbefaler alle å ta litt egentid, du trenger kanskje ikke dager, men noen timer på kveldingen

Ønsker dere alle en god 17 mai på forskudd! 

 

En fortsatt utmattet hilsen

Mia

#helse #fatigue #egentid #selvpleie #avslapping #tilbaketillivet #hverdag

 

11 kommentarer

Siste innlegg