Avsluttet uka med påskelunsj

De fleste av dere har nok forstått at Vardesenteret har en spesiell plass i hjertet mitt. Det er dit jeg drar en gang i uka for å i det hele tatt komme meg ut av huset. Med fatigue kan man lett havne i en vond sirkel der det blir enkelt å isolere seg for å unngå de store smellene. Da er det ekstra godt å ha en trygg plass å dra til, en plass man har lov å være sliten. På tirsdag fristed og lokket de med påskelunsj på fredag, kunne ikke motstå det! 

Bussen var sykt forsinket, men jeg beholdt roet (later vi som)

Nydelig påskevær fikk vi også!

God mat!

Det er så utrolig snadder med laks!
(sniktok bilde av sidemannanes tallerken)

Vi er vell greit flink her nord til å la samtalene flyte, alt fra tema svensker til været. Men kjente at fatiguen sitter litt ekstra for tiden, så måtte ta meg en pause på gangen med litt headspace. Forsøker å bli flinkere til å ta slike avbrekk, viste seg jo at det hjalp på reisen, så da hjelper det kanskje hjemme også. En kjempetrivelig avslutning på uken! Man skal ikke ta for gitt at jeg spiser lunsj, er faktisk greit stolt over meg selv. Har gitt alt den siste tiden for å få ekstra mat i skrotten. Det er ikke til å skyve under en stol at måltider sammen med andre får en til å spise mer.

Tusen takk for godt selskap og nydelig mat!

En mett og fornøyd hilsen

Mia

#unn #vardesenteret #påskelunsj #fatigue #kreft #hjerterom #samhold #helse #hverdag #lunsj #påske #måltid #undervekt 

18 kommentarer

Siste innlegg